کوشش عجیب پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی گل نزن ، گل محمدی این سوئدی را نمی خواهد!

به گزارش وبلاگ هانیما، حدود سه ساعت فرصت دارد تا با جذب مهاجم خارجی، نامش را در فهرست آسیایی نیز قرار دهد.

کوشش عجیب پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی گل نزن ، گل محمدی این سوئدی را نمی خواهد!

به گزارش وبلاگ هانیما، باشگاه پرسپولیس در جذب و مذاکره با پنج گزینه نهایی اش ناکام ماند تا اکنون تنها گزینه پیش روی خودش را یک مهاجم سوئدی ببینید و در کوشش برای مذاکره نهایی با مهاجمی هستند که تایید یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تیم را نیز ندارد و به نظر می رسد ماجرا تنها برای خاتمه دادن به چالش جذب مهاجم است.

در شرایطی که باشگاه پرسپولیس تا ساعت 19 امروز برای ارسال فهرست خود به AFC برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فرصت دارد، آنها همچنان درگیر موضوع مربوط به جذب مهاجم خارجی هستند.

طی ساعات اخیر فشاری زیادی در فضای مجازی علیه باشگاه شکل گرفته و بعد از ناکامی آنها در نهایی کردن مذاکره با 5 گزینه نهایی، اکنون گفته می گردد این تیم روی یک گزینه سوئدی در پی این هستند تا مذاکرات را پیش برده و با امضای الکترونیکی پیش قرارداد، نام مهاجم مدنظر خود را در فهرست قرار دهند.

اما ماجرا همان طور که گفته شد جایی مجذوب کننده می گردد که بدانیم این مهاجم هنوز تایید کادرفنی را دریافت نکرده است و از نظر کیفی نیز پیش از این به کادرفنی معرفی شده بود که رد شد!

نبیل باهویی مهاجم 32 ساله سوئدی است که از ساعاتی پیش بحث مربوط به مذاکره و انتقالش به پرسپولیس داغ و دنبال می گردد. البته جالب تر اینکه پست تخصصی این بازیکن سوئدی در اصل وینگر بوده که در ادامه به پست مهاجم تغییر یافته است. نبیل سابقه هشت بازی ملی را نیز در کارنامه دارد که البته پیروز به گلزنی با پیراهن کشورش نشده است.

برترین آمار این مهاجم سوئدی مربوط به دوران حضورش در آ ا ک یونان است که طی 75 بازی پیروز به ثبت 22 گل شده بود. او اما بعد از انتقال به تیم قطر اس سی در لیگ ستارگان قطر نمایش پیروزی از خود به جا نگذاشته و بعد از 9 بازی و ناکامی در گلزنی، از جمع این تیم جدا شده تا به عنوان بازیکن آزاد اکنون موردتوجه باشگاه پرسپولیس باشد.

باید دید در فرصت کوتاه به جامانده تا ارسال فهرست نهایی پرسپولیس، این باشگاه با مهاجم مدنظر خود به توافق خواهد رسید و از همه مهمتر اینکه آیا در صورت نهایی شدن انتقال نبیل باهویی به جمع سرخپوشان او قادر خواهد بود انتظارات کادرفنی که البته برای این انتقال تاییدش نکرده را به جا بیاورد یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "کوشش عجیب پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی گل نزن ، گل محمدی این سوئدی را نمی خواهد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش عجیب پرسپولیس برای جذب مهاجم خارجی گل نزن ، گل محمدی این سوئدی را نمی خواهد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید