وعده وزیر گردشگری به خبرنگاران در جیرفت

به گزارش وبلاگ هانیما، وزیر میراث فرهنگی از معرفی هر چه بیشتر آبشار دلفارد معروف به گُلم دخترکُش در شبکه های اجتماعی اطلاع داد که در سفر بعدی مسائل و ظرفیت های این مزیت گردشگری مورد آنالیز قرار خواهند گرفت.

وعده وزیر گردشگری به خبرنگاران در جیرفت

به گزارش وبلاگ هانیما، سید عزت الله ضرغامی روز چهارم مهرماه در سفر به جیرفت استان کرمان، در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری آرمین دلفارد واقع در شهرستان جیرفت که بیش از پنج سال تعطیل است، در پاسخ به انتقاد وبلاگ هانیما مبنی بر عدم بازدید از آبشار دلفارد و نبود زیرساخت های گردشگری اظهار کرد: آبشارها جزء برترین مزیت های گردشگری محسوب می شوند که بازید از آبشار دلفارد در حوصله این سفر نمی گنجد.

وی با اشاره به اینکه باید بیش از این نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری از جمله آبشارها که مورد استقبال مردم نیز هستند توجه گردد، اضافه نمود: در سفر بعدی که به استان کرمان دارم، حتما بازدید از آبشار دلفارد را در برنامه کاری ام خواهم داشت و این قول را به همکاران رسانه ای می دهم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان مصداق هایی از وجه تسمیه آبشار دلفارد (گُلم دخترکش) گفت: همه اطلاعات و جزئیات آبشار دلفارد را به وسیله صفحات شخصی ام در شبکه های اجتماعی معرفی خواهم کرد زیرا وجه تسمیه این آبشار بسیار جالب است.

به گزارش وبلاگ هانیما، وزیر میراث فرهنگی در بازدید از مجتمع گردشگری آرمین دلفارد نسبت به حل مسائل مطرح شده از طرف صاحبان آن، قول مساعدت و پیگیری داد.

منبع: دنیای سفر

به "وعده وزیر گردشگری به خبرنگاران در جیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده وزیر گردشگری به خبرنگاران در جیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید