بلیت های مترو چگونه شخصی سازی می گردد ؟
به گزارش وبلاگ هانیما، خبرنگاران : مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران از طرح شخصی سازی بلیت های مترو اطلاع داد و گفت: این طرح برای مسافران اجباری نیست ولی به وسیله آن مشتریان وفادار مترو شناسایی و تخفیف هایی برای آنها در نظر گرفته می گردد.

به گزارش وبلاگ هانیما به نقل از فارس ، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران درباره شرایط کرونا در مترو پایتخت، گفت: شرکت بهره برداری مترو از همه مسافران از ابتدای شیوع کرونا خواهش نموده که در صورت ابتلا به کرونا و یا دارا بودن علائمی از ابتلا به این بیماری از حمل و نقل عمومی به ویژه مترو استفاده ننمایند.
وی اضافه کرد: از خرداد سال جاری موضوع اجباری شدن استفاده از ماسک در نظر گرفته شد که در ابتدا این مسأله با موضع دریافت بعضی همراه بود ولی پس از آنکه رئیس جمهور این موضوع را عنوان کرد استفاده از ماسک در مترو به صورت کامل رعایت شد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران ادامه داد: پرسنل مترو از ورود افراد بدون ماسک جلوگیری می نمایند و ما به دنبال راهکارهایی جهت کنترل هر چه بیشتر بیماری کرونا در مترو هستیم.
نوبخت از شخصی سازی بلیت های مترو اطلاع داد و گفت: این موضوع برای مسافران اجباری نیست ولی با استفاده از این ایده مشتریان وفادار مترو شناسایی و آفر و تخفیفاتی برای آنها ارائه می گردد.
وی بیان داشت: با استفاده از کدملی افراد برای آنها بلیت اختصاصی تهیه می گردد و در صورت عملیاتی شدن این ایده نتایج مؤثری به همراه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پاسخ به این پرسش که آمار تردد مسافران مبتلا به کرونا به وسیله مترو چقدر بوده است، گفت: از آقای ایرج حریرچی که اخیرا اطلاعاتی در این زمینه منتشر نموده اند بپرسید ما راهکاری شناسایی برای این قضیه نداریم و تخصص مان هم نیست.
نوبخت در خصوص آمار مسافران مترو گفت: تعداد مسافران حداقل به 538 هزار نفر رسیده که البته روز شنبه آمار مسافران بیشتر از روز گذشته بود و به طور کلی کاهش آمار مسافران رعایت هر چه بهتر فاصله اجتماعی را به همراه داشته است.
منبع: اقتصادنیوز