همایشها و نمایشگاه ها

وزیر فرهنگ: شبکه های اجتماعی داخلی 50میلیون عضو ایرانی دارند، در نرم افزار اذان گو فیلم و سریال بارگذاری می گردد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش سواد رسانه ای مطرح نمود که اکنون پنجاه میلیون ایرانی عضو شبکه های اجتماعی داخلی هستند.

9 اسفند 1402

چانگان CS55 پلاس سایپا پرفروش تر از فیدلیتی XB1، قوی تر از تیگو 7 پرو

چانگان CS55 پلاس به زودی به وسیله سایپا به فروش خواهد رسید. CS55 پلاس در ظاهر نسخه موقر و متین UNI-T است. اما در باطن حرف های بسیاری برای گفتن دارد. این کراس اوور چانگان از موتور 1/5 لیتری توربو و گیربکس DCT هفت سرعته استفاده می نماید که برای ما بسیار آشنا است. اما...

26 فروردین 1402

انگیزه استفاده از 5G با مقررات گذاری هوشمند و حمایت های دولتی بوجود می آید

رئیس مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول گفت: توسعه 5G در گرو ایجاد انگیزه برای ورود صنایع به استفاده از سرویس های این نسل خواهد بود، در حالیکه همچنان شیب کاربری 4G به سمت B2C است.

28 اسفند 1401

آثار صنایع دستی ایران پل ارتباط فرهنگی در خاورمیانه است

ایلنا/ براساس سخنان رئیس شورای جهانی صنایع دستی، آثار صنایع دستی ایران پل ارتباط فرهنگی در خاورمیانه است.

3 اسفند 1401

تلفیق نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی 1401

امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.

11 بهمن 1401

راه اندازی سامانه جستجوی شغل، تهیه بسته اشتغال مرزنشینان

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار گفت: بسته ایجاد اشتغال مرزنشینان آماده شده است که به زودی اجرایی می گردد.

27 تیر 1401

شروع به کار نمایشگاه گردشگری Top Resa در پاریس

نمایشگاه گردشگری Top Resa روز گذشته، 30ام شهریور، مصادف با عید سعید غدیر در فرانسه شهر پاریس شروع به کار کرد. با خبرنگاران همراه باشید تا گزارشی از این نمایشگاه را مطالعه کنید.

25 تیر 1401

برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در تهران

سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر با شعار (رویکرد تبیین نقش سیاست های اقتصادمقاومتی) از 15 الی 18 اسفند در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است و امروز آخرین روز این نمایشگاه است.

19 تیر 1401

خلاصه بازی رم 1 ، 0 فاینورد؛ قهرمانی جالوروسی

میزبان اولین فینال تاریخ لیگ کنفرانس اروپا استادیوم کومبتاره شهر تیرانا مرکز آلبانی بود، دیداری که در آن رم به مصاف فاینورد رفت و با نتیجه 1-0 پیروز شد تا قهرمانی را جشن بگیرد.

16 تیر 1401

رتبه ایران در نشر کتاب

رئیس سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در سال 1400 بیش از 110 هزار عنوان کتاب در ایران فراوری شده است و در این زمینه ایران جزو 10 کشور دنیا به شمار می رود.

14 تیر 1401

معرفی هتل 4 ستاره نووتل سنترام در ورشو

هتل نووتل سنترام ورشو | Novotel Warszawa Centrumاین هتل 4 ستاره نمایی مدرن داشته و به شما مهمانان نمایی فوق العاده از شهر ورشو را نمایش می دهد. هتل نووتل سنترام ورشو Novotel Warszawa Centrum تنها 5 دقیقه تا ایستگاه قطار مرکزی ورشو پیاده روی داشته و در محله سرودمیسی Srodmiescie قرار...

7 تیر 1401

حرف های عجیب رئیس بارسلونا در خصوص یک ستاره

خوان لاپورتا بعدازظهر امروز (سه شنبه) در یک کنفرانس خبری حضور پیدا و درباره مسائل مختلف صحبت کرد. او در بخشی از این کنفرانس درباره مهاجم فرانسوی کاتالان ها اظهارنظر کرد که گفته می شد در آستانه پیوستن به پاری سن ژرمن در آخرین روز نقل وانتقالات زمستانی...

11 خرداد 1401

همایش ظرفیت های گردشگری ژاپن با موضوع المپیک 2020 توکیو برگزار شد

همایش بررسی ظرفیت های گردشگری ژاپن با موضوع المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو به میزبانی گروه گردشگری پرشیا در هتل پارسیان اوین برگزار گشت. مسئولین و مدیران آژانس های گردشگری، اعضای کمیته ملی المپیک و خبرنگاران حوزه گردشگری به این همایش دعوت شده بودند.

7 خرداد 1401

توسعه و ترویج مراقبت های پرستاری و توانبخشی و توسعه دسترسی مردم به خدمات

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور از انعقاد تفاهم نامه سه جانبه فی مابین سازمان فنی و حرفه ای، سازمان بهزیستی و سازمان نظام پرستاری خبر داد.

29 اردیبهشت 1401

تفاهم نامۀ همکاری در زمینۀ تحول دیجیتال بین ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری غدیر امضا شد

ایرانسل و شرکت سرمایه گذاری غدیر، تفاهم نامه همکاری در زمینه سرمایه گذاری حوزه تحول دیجیتال امضا کردند.

13 بهمن 1400

نمایشگاه جنازه های ترسناک قدیسان

کلیسای کاتولیک معتقد است زمانی که جنازه ای در مدت زمانی که باید و شاید متلاشی و مضمحل نمی گردد، نشانه ای از عنایت و رحمت خداوند است. زمانی که پیکر قدیسان و دیگر چهره های مقدس را از سردابه ای که در آن دفنشان نموده بودند بیرون کشیدند و دریافتند که جسد آنان...

3 بهمن 1400

مسائل حقوقی بر موضوعات فنی آب اصفهان سایه انداخته است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: بخش مهمی از مسائل آب اصفهان، مباحث حقوقی است که بر مسائل فنی سایه انداخته است.

22 دی 1400

چینی ها یک برنامه [موشکی] مافوق صوت باورنکردنی دارند، توانمندی های موشکی مافوق صوت آمریکا به مقدار چین پیشرفته نیست

ژنرال چهار ستاره نیروی فضائی آمریکا با اذعان به عقب ماندگی این کشور در فناوری موشک های مافوق صوت در مقایسه با چین و روسیه، گفت این امربرای امنیت ملی آمریکا تهدید بالقوه ای است.

6 دی 1400

دعوا بر سر تمهیدات امنیتی؛ اردوغان به گلاسکو نرفت

اردوغان گفت پس از اینکه بریتانیا نتوانست درخواست های امنیتی ترکیه را برآورده کند، از شرکت در کنفرانس آب و هوای COP26 در گلاسکو صرف نظر نموده است.

6 آذر 1400

برگزاری هشتمین مجمع اقتصادی ترکمنستان و روسیه

هشتمین مجمع اقتصادی ترکمنستان و روسیه با عنوان چالش ها و فرصت های تازه برای توسعه همکاری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

25 آبان 1400
تعداد: (42)