آنچه قطعی اینستاگرام با گردشگری کرد

به گزارش وبلاگ هانیما، خبرنگاران: فراوری محتوا برای حوزه گردشگری بسیار مهم است،اگر چه ایران قدمتی چندین هزار ساله دارد واز سالیان دور گردشگری به طور سنتی در آن رایج بوده، اما به لحاظ فراوری محتوا بسیار فقیر است، ضمن این که فراوری فیلم و عکس از جاذبه های مقصد در گردشگری به علت تاثیر گذار بودن مورد توجه فعالان تمام دنیاست.

آنچه قطعی اینستاگرام با گردشگری کرد

به گزارش خبرآنلاین، پلتفرم اینستاگرام، بستر مناسبی برای نمایش و معرفی فیلم و جاذبه های گردشگری بود و بسیاری از دفاتر خدمات مسافرتی از این پتانسیل برای معرفی خود استفاده نموده اند، ضمن اینکه گشت در اینستاگرام برای کاربران این امکان را فراهم می کرد تا با تماشا عکس ها و فیلم های یک مکان یا یک جاذبه بیشتر مجذوب نماینده آن شوند و تور آن را بخرند.

جعفر نژاد، یک راهنمای گردشگری که از فضای اینستاگرام برای معرفی و تبلیغ تورهای طبیعت گردی استفاده می نماید و از این راه توانسته است گردشگران زیادی را با خود همراه کند، به خبرآنلاین می گوید:شبکه های اجتماعی و به خصوص اینستاگرام بستر مناسبی برای تورها با اثرگذاری زیاد است؛ ضمن اینکه هزینه تبلیغات در آن به نسبت دیگر روش های تبلیغات کمتر است.

او با اشاره به اینکه دیگر زمان تبلیغ و معرفی به شیوه کاغذی گذشته است بیان می نماید: اینستاگرام، توانسته بود جامعه هدف و جامعه خدمت دهند در گردشگری را سر و سامان دهد و علاقه مندان هر نوع گردشگری توانسته بودند، نیازها و خواسته های خود را به راحتی پیدا نمایند.

این راهنما ادامه می دهد:طبیعت گردی نیازمند عکس و فیلم است، در سفرهای مختلفم عکس و فیلم های زیادی تهیه نموده ام و از طریق آنها به معرفی مقاصد تورهایمان پرداخته ایم، در یکماه گذشته با مسدود شدن اینستاگرام و قطعی اینترنت افت سفرها را شاهد بودیم. شاید دیگر کسب و کارها بتوانند راه های دیگر را برای فروش خود پیدا نمایند اما فعالان حوزه گردشگری با مسدود شدن اینستاگرام دیگر جایی برای معرفی و تبلیغ خود ندارند و باید با گردشگری خداحافظی کرد.

منبع: توریسم آنلاین

به "آنچه قطعی اینستاگرام با گردشگری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه قطعی اینستاگرام با گردشگری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید