آیفون 14 باتری گرانتری نسبت به آیفون 13 دارد

به گزارش وبلاگ هانیما، اپل اخیراً سری آیفون 14 خود را روانه بازار نموده است، اما این سری از همان ابتدا با انتقاد های متعددی روبرو شد. پیش از این گزارشی منتشر شده بود که نشان می داد سری آیفون 14 باتری های بزرگتری نسبت به سری آیفون 13 را در خود جای داده اند که این می تواند خبر خوشایندی برای علاقمندان به این برند باشد با این حال، به نظر می رسد که هزینه تعویض باتری برای این دستگاه های تازه نیز بالاتر از نسل گذشته آیفون باشد.

آیفون 14 باتری گرانتری نسبت به آیفون 13 دارد

به گزارش وبلاگ هانیما به نقل از rahnamato، طبق گزارش وبسایت فناوری 9To5Mac، نوترین آیفون های غول کوپرتینویی باتری گران تری خواهند داشت. ظاهراً هزینه تعویض باتری آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس حدود 99 دلار آمریکا خواهد بود.

این درحالی است که تعویض باتری سری آیفون 13 این برند تنها 69 دلار آمریکا هزینه دارد. نکته جالب توجه اینجاست که ظاهرا بجز آیفون 14 پرومکس، بقیه مدل های این سری از باتری های مشابه در سری آیفون 13 بهره می برند.

به عبارت دیگر، با وجود مشابه بودن ظرفیت باتری بین دو نسل، این شرکت به تازگی برچسب قیمت باتری را حدود 43 درصد افزایش داده است. جالبت توجه تر اینکه قیمت های ذکر شده مربوط به ایالات متحده بود، و برای مثال قیمت تعویض باتری آیفون 14 در بریتانیا حدود 105 پوند است که باز هم نسبت به نسل قبلی 69 پوند افزایش یافته است.

در نظر داشته باشید که این قیمت ها فقط برای مدل های آیفونی است که گارانتی یک ساله آن ها تمام شده است یا آیفون هایی که محافظ AppleCare+ ندارند. خبر خوب اینکه باتری سری نو آیفون 14 شما احتمالاً چند سال دوام خواهد آورد. بنابراین، ممکن است چند سال بعد هزینه تعویض باتری را بپردازید پس علاقمندان به این گوشی ها احتمالاً توجه چندانی به این موضوع نخواهند داشت.

منبع: فرارو

به "آیفون 14 باتری گرانتری نسبت به آیفون 13 دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 14 باتری گرانتری نسبت به آیفون 13 دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید