بهره برداری از 8 پروژه گردشگری و میراث فرهنگی در بافق

به گزارش وبلاگ هانیما، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بافق گفت: به مناسبت هفته دولت، هشت پروژه گردشگری و میراث فرهنگی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 8 پروژه گردشگری و میراث فرهنگی در بافق

به گزارش وبلاگ هانیما به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد، لیلی رنجبر روز چهارشنبه 5 شهریورماه با اعلام این خبر اسم کرد: چهار پروژه در حوزه گردشگری و چهار پروژه در حوزه بازسازی آثار تاریخی و میراثفرهنگی در این شهرستان، آماده بهره برداری شده است.

او با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها با سرمایهگذاری بخش خصوصی و مشارکت بخش دولتی تأمین شده است، اضافه کرد: بازسازی برج سیدآباد، برج روستای شیطور، مسجد جامع بافق و محوطه سازی قلعه باقرآباد از پروژه های بازسازیی قابل افتتاح شهرستان بافق است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی بافق ادامه داد: در حوزه گردشگری، مجتمع گردشگری نخل زرین، سفره خانه هنیه و دو اقامتگاه بوم گردی یادگار سادات و مهر حیدربابا، به مناسبت هفته دولت، افتتاح و راه اندازی می شوند.

او اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه ها، رونق چشمگیری در زیرساخت های گردشگری و بعلاوه حفاظت و بازسازی از آثار تاریخی صورت می گیرد.

منبع: میراث آریا

به "بهره برداری از 8 پروژه گردشگری و میراث فرهنگی در بافق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 8 پروژه گردشگری و میراث فرهنگی در بافق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید