راهنمای سفر به اوزاکا

به گزارش وبلاگ هانیما، راهنمای مسافرتی اوزاکا

اوزاکا یا اوساکا معروف به آشپزخانه ملت شهری تاریخی، دارای گذشته ای با مردمان زحمت کش که آن را بازسازی کردند، در مرکز منطقه کانسای، در جزیره هونشو، در کشور ژاپن واقع شده است. اوساکا، شهری پر از تنوع و گوناگونی، ترکیب شده از مدرنیته و فرهنگ سنتی مردم این شهر، دارای چندین زیارتگاه، مراکز تفریحی، موزه و مراکز خرید می باشد. شهری پر جمعیت با فاصله کم از توکیو اما مدرن تر از توکیو،شهری نه گران نه مقرون به صرفه با غذا هایی بسیار محبوب. پیشنهاد میشود برنامه سفر خود را به این شهر از همین حالا بچینید. در ادامه با راهنمای سفر به اوزاکا خبرنگاران همراه باشید.

راهنمای سفر به اوزاکا

اطلاعات لازم برای سفر به اوزاکا:

زبان رسمی: ژاپنی

واحد پول: ین ژاپن

اختلاف ساعت با تهران: +5:30

ساعت کار بانکی: دوشنبه تا آدینه از ساعت 9 تا 15

جهت رانندگی:چپ

کد کشور : +81

کد اوزاکا:06

شماره اورژانس و آتشنشانی: 119

پلیس:110

دفتر گردشگری: 81663053311+

آب و هوا

فصل پیشنهادی ما برای مسافرت به این شهر،بهار و پاییز است.هنگام زمستان لباس و ژاکت گرم به همراه داشته باشید؛تابستان نیز طبق انتظار هوا گرم است و هم چنین بارانی.

چگونه هتل خود را رزرو کنیم؟

به غیر از هفته طلایی که در آن جشنواره مردگان برگزار می گردد، یعنی پیک تعطیلات،در بقیه ماه های سال قیمت هتل ها میانه در حد معمول است. به طور میانه هزینه کرایه یک شب اتاق اشتراکی بین 1600 تا 2700 ین می باشد، اما قیمت سایر هتل ها به این توضیح است:

1ستاره: 2000 تا 10000 ین

2ستاره:2000تا12000 ین

3ستاره:3000 تا 13000 ین

4 ستاره: 7000تا26000 ین

5ستاره: 15000 تا 32000 ین

مواد غذایی

این شهر پر از رستوران های مقرون به صرفه قیمت است، شما میتوانید صبحانه خود را با نودل آغاز کنید(400تا800ین). وعده ناهار بین 500 تا 900 ین برای شما آب میخورد کافیست در خیابان ها قدم بزنید،و از فروشندگان خیابانی خرید کنید.شام شما نیز گزینه اول برای شما سوشی! و اگر علاقه ندارید غذاهای دیگر را با 800 الی 1500 ین می توانید تهیه کنید.

اگر آشپزی خود را ترجیه می دهید می تانید مواد مورد احتیاج غذاهای غربی برای یک هفته را با حدود 11140 ین و غذاهای آسیای شرقی با 8020 ین تهیه کنید.لیستی از قبیل نان تازه،برنج سفید،گوشت قرمز گاوی،تخم مرغ،سینه مرغ،پنیر محلی،سیب،موز،گوجه فرنگی،پرتقال،سیب زمینیریا،پیاز و …تست.

هزینه حمل و نقل:

بلیط مترو 200 تا 300 ین، بلیط قطار 120 تا 250 ین و بلیط یک روزه که به طور نا محدود در طی یک شبانه روز همراه با تخفیف از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید 800 ین برای بزرگسال و 300 ین برای خردسال.

چند توصیه مالی

برای صرفه جویی در خرج ارز بیشتر از جاذبه های رایگان گردشگری تماشا کنید؛مانند موزه ها، پارک ها، محله های تاریخی، زیارتگاه ها و …

از فروشگاه های یک دلاری یا همان 100 ینی خرید کنید،این فروشگاه ها با نام های مختلف در منطقه ها گوناگون شهر وجود دارد.و می توانید ار پذیرش هتل آدرس دقیق را جویا شوید.

هم چنین می توانید از هزینه 1600 تا 2700 ینی اجاره اتاق های اشتراکی در اوزاکا نیز اجتنب کنید.کافیست با مردم محلی در ارتباط شوید و شب را کنار آنان سپری کنید و با فرهنگ و تاریخ آنان بیشتر آشنا شوید.

جاذبه ها

اوزاکا، مملو از جاذبه های تاریخی و گردشگری است اما اگر قلعه اوزاکا را در این شهر ندید حتما بار دیگر سفر خود را تمدید کنید.فضای سبز به وسعت 15هکتار در اختیار گردشگران قرار گرفته است.خود قلعه 8 طبقه دارد و هنوز میتوان آثار گذشتگان که از این قلعه به عنوان پناهگاه و اسلحه خانه استفاده می کردند، مشاهده کرد.

فلوتینگ گاردن با همان باغ معلق یکی از خاطره انگیز ترین جاذبه های اوزاکا است که به علت ساختار منحصر به فردش و پله های متحرکی که درون شیشه قرار دارند و ما بین دو برج معلق است،برای بیشتر گردشگران مایه ی حیرت و خیره کننده شده است.جالب اینجاست که در بالاترین طبقه برج شما میتوانیداز وای فای شهری بهره ببرید.

پل ابیسو جایی که کل روز شما را سرگرم خرید می نماید. مکانی برای شب زنده داری به همراه مردم ژاپن و گشت و گذار در شهر.

تئاتر ملی بونراکو، جاییست که میراث و شفرهنگ تاریخی اوزاکا را میتوان به طور زنده در آن مشاهده کرد.در این تئاتر عروسکی قصه را شخصی بازگو میکند و عروسک گردان ها هم دخیل داستان می شوند به همراه موسیقی متن درام کوبه ای.

کایی یوکان اوساکا که یکی از بزرگ ترین آکواریوم های دنیا است نزدیک خلیج اوزاکا واقع شده است و شما میتوانیددر یک راهرو تونل مانند انواع و اقسام موجودات دریایی را ببینید و در زیر این دنیای آبی قدم برنید.

منبع: الی گشت

به "راهنمای سفر به اوزاکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به اوزاکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید