رکوردشکنی تردد در محورهای مواصلاتی البرز ، میانه سرعت خودروها چقدر بوده است؟

به گزارش وبلاگ هانیما، حمید پرورشی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با شروع سفرهای نوروزی تردد 3 میلیون و 428 هزار و 475 خودرو در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

رکوردشکنی تردد در محورهای مواصلاتی البرز ، میانه سرعت خودروها چقدر بوده است؟

به گزارش وبلاگ هانیما، پرورشی اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 52 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز همزمان با شروع سفرهای نوروزی و در بازه زمانی 24 تا 29 اسفند سال 1401، تردد سه میلیون و 428 هزار و 475 خودرو در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

او اضافه نمود: در این بازه زمانی ورود یک میلیون و 620 هزار و 354 خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش داشته است.

پرورشی با اشاره به اینکه در این مدت از محورهای مواصلاتی البرز یک میلیون و 808 هزار و 121 خودرو خارج شده، اضافه نمود: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز 13 درصد افزایش داشته است.

این مسئول اعلام کرد: سرعت میانه وسایل نقلیه در این بازه زمانی 70 کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه کرج- قزوین (محدوده پایانه شهید کلانتری) با تردد 6 هزار و 667 خودرو در ساعت بوده است.

معاون راهداری البرز یادآور شد: رانندگان حتماً قبل از عزیمت به سفر، به وسیله تماس با تلفن گویا و سامانه جامع 141 از آخرین شرایط راه های استان و کشور آگاه شوند تا سفر ایمن تری را داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رکوردشکنی تردد در محورهای مواصلاتی البرز ، میانه سرعت خودروها چقدر بوده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی تردد در محورهای مواصلاتی البرز ، میانه سرعت خودروها چقدر بوده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید