خودرو

تاکسی های سیاه لندن هوا را آلوده نمی نمایند، عکس

زومیت نوشت: خودروهای برقی اکنون حدود نیمی از ناوگان تاکسی های سیاه رنگ مشهور شهر لندن را تشکیل می دهند که بیشتر آن ها ساخت شرکت LEVC هستند.

16 آذر 1402

یک تویوتای قدرتمند و متفاوت با همه ماشین هایی که می شناسید

خودرو های الکتریکی مدرن به علت احتیاج به زمان طولانی برای شارژ در مسابقات استقامت چندان کاربردی نیستند، اما تویوتا ممکن است جایگزینی آماده نموده باشد.

22 خرداد 1402

مالیات تازه برای بازار مسکن ، معاملات مکرر مسکن به صورت پلکانی مشمول مالیات می گردد

از یکی دوماه دیگر، اگر لایحه دولت برای دریافت مالیات از معاملات مکرر مسکن به تصویب مجلس برسد، سود ناشی از این معاملات به صورت پلکانی مشمول مالیات می گردد و سوداگران کوتاه مدتی مسکن باید تا 60درصد سود خود را به عنوان مالیات بپردازند.

4 اردیبهشت 1402

چانگان CS55 پلاس سایپا پرفروش تر از فیدلیتی XB1، قوی تر از تیگو 7 پرو

چانگان CS55 پلاس به زودی به وسیله سایپا به فروش خواهد رسید. CS55 پلاس در ظاهر نسخه موقر و متین UNI-T است. اما در باطن حرف های بسیاری برای گفتن دارد. این کراس اوور چانگان از موتور 1/5 لیتری توربو و گیربکس DCT هفت سرعته استفاده می نماید که برای ما بسیار آشنا است. اما...

26 فروردین 1402

ساعت اجرای طرح ترافیک تغییر نکرده است، پنجشنبه طرح ترافیک اجرا نمی شود

روابط عمومی و امور بین الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای از عدم تغییر ساعت اجرای طرح محدوده ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا در سال تازه خبر داد.

15 فروردین 1402

رکوردشکنی تردد در محورهای مواصلاتی البرز ، میانه سرعت خودروها چقدر بوده است؟

حمید پرورشی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با شروع سفرهای نوروزی تردد 3 میلیون و 428 هزار و 475 خودرو در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است.

1 فروردین 1402

لیست 22 بانک برای ثبت نام خودرو های وارداتی اعلام شد

وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست اسامی 22 بانک را برای ثبت نام خودرو های وارداتی اعلام نمود.

8 اسفند 1401

شاهکار تازه بی ام او با امکانات و طراحی خارق العاده ، عکس

پس از گذشت 3 هفته از رونمایی نسخه های پایه بی ام و X5 و X6،حالا نوبت به معرفی مدل کامپتیشن آنها رسیده است که بیش از 120 هزار دلار قیمت دارند.

5 اسفند 1401

صدرنشینی تسلا در کالیفرنیا

انجمن فروشندگان خودروی نو کالیفرنیا در گزارش خود خاطرنشان کرد، خودرو های الکتریکی مدل Y و مدل3 شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش ترین خودرو های کالیفرنیا بوده اند که از مدل های راوفور و کمری شرکت تویوتاموتور پرفروش تر بودند.

23 بهمن 1401

سامسونگ به رکود بازار محل نداد

سامسونگ الکترونیکس با وجود کندی مالی جهانی و برخلاف انتظارات، تصمیم ندارد سال جاری سرمایه گذاری در تراشه ها را کاهش دهد.

14 بهمن 1401

نسل تازه تویوتا C، HR؛ شاسی بلند کوچک تویوتا

تویوتا کانسپتی از نسل تازه شاسی بلند کوچک خود به نام C-HR نمایش داده که قرار است سال آینده به بازار عرضه گردد. مدل تازه C-HR علاوه بر موتور بنزینی با قوای محرکه هیبرید-الکتریکی هم به بازار عرضه خواهد شد.

6 بهمن 1401

عکس ، مشخصات وانت جدیدی که ایران خودرو ساخته است

گجت نیوز نوشت: ایران خودرو وانت آریسان 2 را آبان ماه به بازار عرضه می نماید. در ادامه با مشخصات نسل نو آریسان آشنا خواهیم شد.

22 آبان 1401

30میلیارد تومان برای بهسازی راه های روستایی الیگودرز تخصیص یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: 30 میلیارد تومان از مجموع 120 میلیارد تومان اعتبار ابلاغ شده برای بهسازی راه های روستایی شهرستان الیگودرز تخصیص یافت.

21 مهر 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز پنجشنبه 14 مهر 1401

خبرنگاران- قیمت پژو 206 تیپ 2 امروز پنجشنبه 14 مهر در بازار آزاد خودرو به 307 میلیون تومان رسید. قیمت پژو 206 تیپ 2 روز سه شنبه 302 میلیون تومان بود و شاهد افزایش پنج میلیونی ارزش این خودرو درقیاس با آخرین روز کاری هستیم. بعد پژو 206 تیپ 2، در آخرین روز هفته بیشترین...

15 مهر 1401

شروع مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در البرز

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در 2 بخش تایم تریل انفرادی و استقامت در البرز شروع شد.

1 مهر 1401

تصاویر ، اختراع فوق العاده خودروسازی فورد که مانع از گم شدن وسایل می گردد!

دیجیاتو نوشت: مهندسان فورد ردیابی برای پیدا کردن ابزار آلات ساخته اند که مکان دقیق ابزار و وسایل تکنسین ها را روی نقشه نمایش می دهد.

28 شهریور 1401

سونی فیلم اقتباسی بازی دیز گان را خواهد ساخت

در ادامه علاقه سونی به اقتباس بازی های ویدئویی خود در دنیای سریال ها و فیلم های سینمایی، اخیراً سایت دِدلاین خبری منتشر نموده که به صورت رسمی به ما می گوید که بازی پسا آخرالزمانی زامبی محور دیز گان (Days Gone) یا به فارسی روزهای از دست رفته که به وسیله استودیو...

3 شهریور 1401

خطرناک ترین مکان های دنیا ، بخش اول

بعضی از مکان ها و سازه ها در سرتاسر دنیا وجود دارند که در موقعیت های بسیار خطرناکی قرار گرفته اند. این سازه ها در بالای صخره ها و کوه ها قرار دارند و به نظر می رسد که جاذبه را به تمسخر گرفته اند. در ادامه مطلب با همراه باشید تا بعضی از خطرناک ترین سازه های...

21 مرداد 1401

مراکز تفریحی دبی ، تفریحاتی که نباید از دست بدهید

سفر به دبی می تواند یکی از هیجان انگیزترین سفرهای شما باشد. زیرا در این شهر تجربه هایی خواهید داشت که در گذشته هرگز نداشته اید. یکی از بخش های مهیج سفر، بازدید از مراکز تفریحی دبی است. با این مطلب از خبرنگاران همراه شوید تا با مکان های تفریحی دبی که قبلا...

13 مرداد 1401

عبور خودرو گردشگران از سمت تهران به لواسانات و رودبار قصران ممنوع است

خبرنگاران : رئیس پلیس راه لواسانات و رودبارقصران اظهار داشت: با اعمال محدودیت ورود گردشگران به 2 بخش مذکور، از عصر روز گذشته تا به امروز بیش از 10 هزار خودرو از گردنه قوچک به سمت تهران بازگشت داده شد.

10 مرداد 1401
تعداد: (101)