مراکز تفریحی دبی ، تفریحاتی که نباید از دست بدهید

به گزارش وبلاگ هانیما، سفر به دبی می تواند یکی از هیجان انگیزترین سفرهای شما باشد. زیرا در این شهر تجربه هایی خواهید داشت که در گذشته هرگز نداشته اید. یکی از بخش های مهیج سفر، بازدید از مراکز تفریحی دبی است. با این مطلب از خبرنگاران همراه شوید تا با مکان های تفریحی دبی که قبلا آن ها را ندیده بودید بیشتر آشنا شوید.

مراکز تفریحی دبی ، تفریحاتی که نباید از دست بدهید

بهترین مراکز تفریحی دبی کدام اند؟

تنوع مکان های تفریحی دبی آنقدر زیاد است که می تواند هر سلیقه ای را از سفر راضی نگه دارد. البته باید بدانید که این مکان های تفریحی دبی در دسته تفریحات لوکس و خاص به شمار می فرایند. به همین علت هم بهای بیشتری دارند و هم ممکن است در هر سفری امکان تجربه کردن آن ها را نداشته باشید. ما تعدادی از محبوب ترین مراکز تفریحی دبی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

آبنمای دبی ، نمایش موزیکال برج خلیفه

برج خلیفه را می توان یکی از نمادهای مهم شهر دبی دانست. برجی که در سفر به دبی باید حتما از آن تماشا کنید تا یکی از مهم ترین آسمان خراش های جهان را از نزدیک دیده باشید. یکی از زیباترین بخش های بازدید از برج خلیفه، تماشای آبنمای مقابل این برج است. آبنمای دبی را بزرگ ترین آبنمای موزیکال جهان می دانند.

پایکوبی فواره ها در شب های دبی

اگر از نمای بالا به دریاچه مصنوعی برج خلیفه نگاهی بیندازید، دایره هایی هم راستا را خواهید دید که با طراحی منحنی و زیبا در میان این دریاچه قرار گرفته اند. این پنج دایره می توانند زیباترین چشم انداز را در شب دبی پیش روی شما به نمایش بگذارند. گفته می گردد که ربات های به کار برده شده در سیستم آبنما باعث ایجاد قوس در فواره ها می گردد. علاوه بر آن حدود 6000 لامپ و ال ای دی در این آبنما به کار برده شده است. تلفیق قوس فواره ها و نورپردازی های رنگارنگ با موسیقی، می تواند چشم انداز ای شگفت انگیز را در دریاچه برج خلفیه ایجاد کند. زیبایی این نمایش رنگارنگ باعث شده تا آبنمای دبی به یکی از گردشگری ترین مراکز تفریحی دبی تبدیل گردد. تماشای این جاذبه رایگان است و هر بار روشن شدن فواره ها حدود 6 دقیقه طول می کشد.

فراری پارک ، تفریح در دل محبوب ترین برند

فراری یکی از محبوب ترین برندهای اتومبیل جهانست. برندی لوکس که در سرتاسر کره زمین هواداران بسیاری دارد. حال تصور کنید به جهانیی از فراری قدم گذاشته اید. فراری پارک یکی از بزرگ ترین شهربازی های موضوعی جهان و متعلق به برند فراری است. در این شهربازی مجموعه ای هیجان انگیز از بازی های مختلف را تجربه خواهید کرد. 20 بازی سواری، سالن های نمایش، رستوران های لوکس و متنوع و زمین بازی مخصوص بچه ها از امکانات ویژه این جهانی هیجان انگیز است.

سریع ترین ترن هوایی جهان

اگر این مجموعه را برای تفریح انتخاب کردید بهتر است به بخش های ویژه آن نیز سر بزنید. اولین بخش ویژه که فراری پارک به علت آن در جهان معروف شده است، ترن هوایی است. این ترن هوایی را سریع ترین ترن بازی در جهان می دانند. پس اگر هوادار آدرنالین و بازی های هیجان انگیز هستید این قسمت را از دست ندهید.

بخش مهم دیگر این شهربازی فروشگاه لوازم فراری است. اگرچه قیمت اجناس این فروشگاه بسیار بالا است اما تماشا آن می تواند یکی از بهترین خاطرات شما را رقم بزند.

آکواریوم دبی ، قدم زدن در دل اقیانوس

شاید قرار گرفتن یکی از بزرگ ترین آکواریوم های جهان در یک مرکز خرید عجیب به نظر بیاید. اما دبی مال این آکواریوم پهناور و زیبا را در خود جای داده و امروز به یکی از مهم ترین مراکز تفریحی دبی تبدیل شده است. آکواریوم دبی سرزمین اقیانوسی نسبتا پهناوری است که شما با قدم زدن در تونل می توانید مشاهده کنید.

از عمق این آکواریوم همین بس که حدود 10 میلیون لیتر آب برای پر کردن آن استفاده شده و هزاران جانور دریایی برای نمایش در آن وجود دارند. یکی از بخش های هیجان انگیز آکواریوم دیدار با کوسه ها است. البته در طول این دیدار شما در محفظه ای فلزی قرار دارید و می توانید تا چند قدمی این موجودات قرار بگیرید.

در هنگام بازدید از دبی مال بخشی از آکواریوم را می توانید به صورت رایگان ببینید. اما حضور در تونل آبی لطف دیگری دارد.

زیپ لاین دبی ، رکورددار گینس

اگر از تجربه پرواز استقبال می کنید و هوادار هیجان هم هستید، این تفریح برای شماست. زیپ لاین دبی بلندترین و سریع ترین زیپ لاین جهانست. گفته می گردد که طول این زیپ لاین برابر طول 28 زمین فوتبال است و به علت این تمایزها توانسته در کتاب گینس نام خود را ثبت کند. تصور کنید از فاصله چندصد متری از سطح زمین می توانید شهر دبی، برج ها و آسمان خراش ها و زیبایی های آن را ببینید و از پرواز بر فراز امارات متحده عربی لذت ببرید. این سفر هوایی حدود 3 دقیقه طول می کشد و یکی از بهترین تفریحات دبی است.

شهربازی آی ام جی ، تفریح در جهانی ماجراجویی

شهربازی آی ام جی را می توان محبوب ترین مکان های تفریحی دبی دانست . این مجموعه بزرگ ترین شهربازی موضوعی دبی است که بخش های متنوع آن باعث محبوبیتش شده است. دهکده دایناسورها، بخش کارتون نتورک، بلوار آی ام جی و سینماهای 5 بعدی از قسمت های مختلف این شهربازی است. این مجموعه دارای پارکینگ رایگان است و بعلاوه رستوران های متنوعی را در فضای آن می توانید ببینید.

تور سافاری ، دیدار با چهره واقعی کویر

کویر را می توان یکی از قدیمی ترین مراکز تفریحی دبی دانست. از گذشته تا امروز کویر امارات یکی از زیباترین کویرهای جهان به حساب می آمد و مسافران اغلب به تماشا صحرای دبی می رفتند. اما سافاری یکی از تفریحات مدرن جهانست. تفریحی که هم می توان از تماشا کویر در آن لذت برد و هم سهم زیادی در ایجاد آدرنالین در بدن شما خواهد داشت. سافاری یکی از تفریحات گران قیمت دبی به شمار میرود. اما اطمینان داشته باشید که ارزشش را دارد.

ماشین های مخصوص سافاری در کویر در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید روی موج شن ها بلغزید و از این سواری نهایت لذت را ببرید. بخشی از دیدار کویر عکاسی است. نمی گردد که به این بخش از شهر دبی پا بگذارید و با کویر یک دست و زیبای امارات عکس یادگاری نداشته باشید. پس از خاتمه زمان سواری و گشت زدن در کویر به یکی از چایخانه های کویری بروید و یک چای عربی نوش جان کنید تا لذت کویرگردی برای شما دوچندان گردد.

موشن گیت ، یک شهربازی هالیوودی

هر قدمی که در این پارک ماجراجویی برمی دارید شما را به یاد یکی از فیلم یا انیمشین های هالیوودی می اندازد. از هتل ترانسیلوانیا تا انیمیشن شرک و سرزمین اسمورف ها. این مجموعه با الهام از هالیوود ساخته شده و توانسته است تا در مدت کم محبوبیت بسیاری برای خود بسازد. 27 وسیله تفریحی مجذوب کننده در این شهربازی وجود دارد که محبوب ترین آن ها ترن هوایی است. کمپانی های دریم ورکس، کلمبیا پیکچرز و لیونزگیت بزرگ ترین بخش های موشن گیت را تشکیل می دهند. این شهربازی از فانتزی ترین مراکز تفریحی دبی است.

پارک های آبی دبی ، جزیره های پهناور هیجان انگیز

آب تنی همواره بهترین پیشنهاد برای هوای گرم شهر دبی است و البته یکی از تفریحاتی است که در بیشتر روزهای سال فرصت انجامش را دارید. به همین علت بخش زیادی از صنعت گردشگری این شهر به پارک های آبی اختصاص داده شده است. تعداد پارک های آبی دبی کم نیستند. اما به شما پشنهاد می کنیم بهترین پارک های آبی این شهر را امتحان کنید.

پارک آبی آتلانتیس ، هولناک ترین سرسره های مارپیج

پارک آبی آتلانتیس یک پارک آبی معمولی نیست. می توان آن را شهری از شگفتی های تفریحی آبی دانست. دهکده کوچکی که می تواند خاطره ساز بهترین آب تنی عمرتان باشد.

پارک آبی آتلانتیس یکی از بخش های هتل آتلانتیس است که در جزیره نخل شکل جمیرا ساخته شده و یکی از مدرن ترین پارک های آبی جهان به شمار میرود. پارک آبی آتلانتیس شامل بخش های متفاوتی از جمله غواصی، آکواریوم، سرزمین شیرهای دریایی و… است. اما اگر می خواهید هیجانی ناب و وصف ناپذیر را در این پارک آبی تجربه کنید، سرسره های آبی آن را از دست ندهید. معروف ترین این سرسره ها سرسره یU شکل است.

سرزمین دلفین ها ، آب تنی با مهربانترین موجودات آبی

همانطور که گفتیم پارک آبی آتلانتیس دارای بخش های متفاوتی است. سرزمین دلفین ها را می توان یکی از پر هوادارترین بخش های پارک آبی و از مهم ترین مراکز تفریحی دبی دانست. جایی که می توانید در کنار دلفین ها شنا کنید، آن ها را نوازش کنید و در کنارشان عکس یادگاری بگیرید. اگر به این موجودات مهربان و باهوش علاقه دارید از بازدید این قسمت به راحتی نگذرید.

پارک آبی وایلد وادی ، شنا در میان امواج

پارک آبی وایلد وادی یکی از بهترین پارک های آبی جهانی و مکان های تفریحی دبی است که کیفیت آن در بالاترین سطح واقع شده است. این پارک آبی روباز دارای امکانان سرد و گرم کردن آب، ماشین های ایجاد موج، آبشار 18 متری و بهترین رستوران ها در محوطه است. بزرگ ترین سرسره آبی جهان نیز در پارک آبی وایلد وادی قرار گرفته و می تواند بهترین میزبان برای گردشگرانی که به هیجان علاقه دارند، باشد. وایلد وادی 30 بخش مختلف برای تفریح دارد و اگر نگاهی به نقشه آن بیندازید آن را یه شکل جزیره ای رنگارنگ و متنوع خواهید دید. سقوط آزاد، تجربه ای است که می تواند خاطره شگفت انگیزی از حضور در این پارک آبی برایتان بسازد. البته اگر با تماشا ارتفاع آن هنوز جرات امتحان کردنش را داشته باشید!

ساعات بازدید: هر روز از 10:00 تا 18:00

نشانی: جاده جمیراه، کنار هتل ساحلی جمیراه

قیمت: 275 درهم برای بزرگسالان و 245 درهم برای بچه ها. ورود برای ساکنین هتل جمیراه رایگان است.

فلای بورد، یک تفریح آبی هیجان انگیز

علاوه بر بازی و تفریح در پارک های آبی، تفریحات آبی دیگری هم در این شهر وجود دارند که بسیار مورد توجه جهانگرد ها قرار گرفته اند و فضاهای ارائه دهنده آن ها از جمله جاهای تماشای دبی هستند. فلای بورد یکی از این تفریحات آبی بسیار هیجان انگیز است. فشار قوی آب شما را به سمت آسمان پرتاب می نماید و یک تجربه جالب به زندگی تان اضافه می گردد. دبی یکی از بهترین مکان ها برای فلای بورد است. گردشگران از این تفریح استقبال زیادی نموده اند و همین خاطر بیش تر سواحل دبی و هتل های ساحلی امکان تفریح با فلای بورد را فراهم نموده اند.

هزینه:

30 دقیقه حدودا 300 درهم یا 81 دلار

این نکته مهم است که هزینه های فلای بورد هم بنابر تغییر فصل فرق دارد. بیایید با هم در این ویدیو به یک تفریح مجازی برویم و از تماشا هیجان فلای بوردهای دبی لذت ببریم.

اگر تجربه حضور در این جهانهای شگفت انگیز را داشته اید ما را در خاطرات خود شریک کنید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "مراکز تفریحی دبی ، تفریحاتی که نباید از دست بدهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز تفریحی دبی ، تفریحاتی که نباید از دست بدهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید