صحبت های شوکه کننده دختر المپیکی ایران

به گزارش وبلاگ هانیما، نخستین دختر المپیکی وزنه برداری از شنیدن خبر کسب سهمیه اش ناراحت شد!

صحبت های شوکه کننده دختر المپیکی ایران

به گزارش ورزش سه، در هفته اخیر سه سهمیه به کاروان المپیک ایران در بخش بانوان افزوده شد. فرزانه فصیحی دونده سرعت و ثریا آقایی بدمینتون باز ایران در یک روز سهمیه گرفتند تا خبر خوش حال کننده این روز های ورزش بانوان دو رقمی شدن بانوان اعزامی به توکیو باشد. امروز هم سومین سهمیه پیش بینی نشده با انصراف کشور ساموا از المپیک به ایران رسید. خبری به ظاهر خوش حال کننده، ولی در حقیقت تلخ و حسرت آور.

پریسا دنیا فکریان که در دسته فوق سنگین المپیکی شد تا به نخستین بانوی المپیکی تاریخ وزنه برداری ایران تبدیل گردد، حالا به نظر می رسد این سهمیه به راحتی از دست خواهد داد. دنیا فکریان که چندی پیش از فدراسیون انتقاد نموده بود به کمیته انضباطی احضار شد و به گفته او با تهدید های فدراسیون نشینان مبنی بر محروم کردنش روبرو شده است.

دنیا فکریان در این خصوص به خبرآنلاین گفته است: مسئولین فدراسیون به من نگفتند که شانس سهمیه المپیک دارم و فردای آن جلسه دستم را عمل کردم در صورتی که می توانستم با همان شرایط در توکیو حاضر شوم، ولی در حال حاضر هیچ شانسی ندارم و المپیک را از دست دادم. او بعلاوه درباره ادامه کج رفتاری ها با او افزوده است: به من گفتند در خارج از اردو مصدوم شدی و هزینه جراحی دستم را نپرداختند و باید 30 میلیون از جیب خودم هزینه کنم.

منبع: فرارو

به "صحبت های شوکه کننده دختر المپیکی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های شوکه کننده دختر المپیکی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید