پیشنهاد عجیب اقتصادی به نیمکت نشین پرسپولیس، ستاره سرخ در راستا جدایی؟

به گزارش وبلاگ هانیما، خبرنگاران ورزشی: ستاره تیم فوتبال پرسپولیس مورد توجه یکی از تیم های صنعتی لیگ برتر قرار گرفته است.

پیشنهاد عجیب اقتصادی به نیمکت نشین پرسپولیس، ستاره سرخ در راستا جدایی؟

پرسپولیس در لیگ بیستم با راهنمایی یحیی گل محمدی، پنجمین قهرمانی متوالی خود را کسب کرد. پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021، با نتیجه 3 بر صفر از الهلال باخت و از این رقابت ها حذف شد. بعد از شکست مقابل الهلال، پرسپولیس از نظر روحی افت روحی محسوسی داشت. شکست مقابل آلومینیوم اراک و تساوی با طرفدار تازه لیگ فزونی شده، پرسپولیس را بیشتر مورد نقد طرفداران قرار داده است. پرسپولیس تا انتها هفته نهم با 16 امتیاز در رده ششم لیگ برتر واقع شده است.

به گزارش وبلاگ هانیما ورزشی، سیامک نعمتی در 17 خرداد سال 1396، با قراردادی دو ساله به پرسپولیس پیوست. این بازیکن تا انتها لیگ بیست و دوم با پرسپولیس قرارداد دارد؛ اما گفته می گردد که او مورد توجه تیم های متمول صنعتی نهاده شده و پیشنهاد اقتصادی بسیار خوبی دریافت نموده است! با توجه به اینکه نعمتی نیمکت نشین است و باشگاه صنعتی مبلغ بالایی را پیشنهاد نموده است، کمی جای تعجب است.

سیامک نعمتی در دوران برانکو جز مهره های اصلی تیم بود؛ اما بعد از بازی الهلال( بعد از آن آلومینیوم) در فصل جاری بعلاوه عدم تمایل خودش برای بازی در خط دفاع به مهره نیمکت نشین تبدیل شد. با اینکه نعمتی جز بازیکنان پرتجربه پرسپولیس محسوب می گردد، اما در دربی فرصت بازی پیدا نکرد! این درحالی است که شماره 88 پرسپولیس تا همین چند ماه پیش یکی از مهره های اصلی و قابل اعتماد یحیی گل محمدی بود که ناگهان به نیمکت ذخیره ها تبعید شد.

در حال حاضر مهدی شیری معمولاً در سمت راست دفاع پرسپولیس به میدان می رود. با توجه به حضور علی نعمتی و فرشاد فرجی محتمل است، فرجی در برخی بازیها به دفاع راست منتقل گردد. البته منوچهر صفروف بازیکن تاجیکستانی هم در تهران حضور دارد. این بازیکن مورد توجه یحیی نهاده شده است، اما فعلاً به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، نمی تواند در بازی رسمی به میدان برود و به قول سرمربی تیم به گردشگر تبدیل شده است.

با وجود همه این شرایط وقتی گل محمدی در بازی با طرفدار به بن بست رسید، به ناچار سیامک نعمتی را به زمین مسابقه آورد. نعمتی در دقیقه 85 وارد زمین مسابقه شد، اما دقایقی بعد توانست روی گل دوم تیمش، تاثیر بگذارد تا سرخپوشان از شکست رها شوند. در انتهای آن بازی سیامک نعمتی مورد سوال وبلاگ هانیما نهاده شد که پاسخ داد هر وقت مورد صلاحدید کادرفنی باشد در زمین حاضر خواهد شد و تلاشش را برای پیروزی پرسپولیس انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است سیامک نعمتی در دوران اسکوچیچ به تیم ملی دعوت می گردد هر چند جز مهره های اصلی تیم محسوب نمی گردد، اما به علت نیمکت نشینی در پرسپولیس شانس دعوت به تیم ملی را از دست داده و با ادامه این فرایند به طور یقین جام جهانی قطر را نیز از دست خواهد داد.

منبع: رکنا

به "پیشنهاد عجیب اقتصادی به نیمکت نشین پرسپولیس، ستاره سرخ در راستا جدایی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد عجیب اقتصادی به نیمکت نشین پرسپولیس، ستاره سرخ در راستا جدایی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید