کاهش دمای هوا در نیمه شمالی اصفهان تا 7 درجه سانتیگراد

به گزارش وبلاگ هانیما، کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوا به ویژه در شهر های شمالی استان اصفهان بین 5 تا 7 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

کاهش دمای هوا در نیمه شمالی اصفهان تا 7 درجه سانتیگراد

ابراهیم هنرمند گفت: با توجه به کاهش محسوس دما طی دو روز پیش رو احتمال سرمازدگی و خسارت به صنایع کشاورزی و محصولات گلخانه ای در منطقه ها سردسیر و ارتفاعات غرب و به ویژه نیمه شمال استان وجود دارد.

او با اشاره به احتمال تنش دمایی و افت دما به کمتر از صفر درجه سانتیگراد، اضافه نمود: ضروری است کشاورزان و فعالان حوزه دام و طیور برای حفاظت از محصولات کشاورزی و کنترل دما و رطوبت و تهویه واحد های مرغداری و جلوگیری از خسارات احتمالی اقدام نمایند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه بوئین میاندشت با دمای صفر درجه خنک ترین نقطه استان است، ادامه داد: خوروبیابانک نیز با دمای 32 درجه سانتیگراد بالای صفر گرم ترین نقطه استان پیش بینی می گردد که نسبت به روز گذشته دمای این شهرستان تا پنج درجه خنک تر شده است.

هنرمند اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 30 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به هشت درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

او با بیان اینکه به سبب پایداری جو، غبار صبحگاهی در کلانشهر اصفهان و منطقه ها صنعتی به کاهش شعاع دید و افزایش آلودگی هوا منجر می گردد، ابراز داشت: فردا چهارشنبه آلودگی هوای شهر اصفهان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس انتظار می رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اضافه نمود: نیمه شرقی و شمالی استان امروز و فردا به ویژه در ساعات عصر و شب به علت وزش باد به نسبت شدید و خیزش گردوخاک محلی غبارآلود می گردد و کاهش کیفیت هوا و شعاع دید در این منطقه ها پیش بینی می گردد.

وبلاگ هانیما اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کاهش دمای هوا در نیمه شمالی اصفهان تا 7 درجه سانتیگراد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دمای هوا در نیمه شمالی اصفهان تا 7 درجه سانتیگراد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید