اخبار صنعت

گوگل با رونمایی مدل سبز پیکسل 8 پرو، توجهات را از گلکسی S24 برمی دارد، عکس

زومیت نوشت: گوگل با رونمایی رنگ نو پیکسل 8 پرو می خواهد بخشی از توجهات را از گلکسی S24 سامسونگ را به سمت گوشی پرچمدار خود راهنمایی کند.

30 دی 1402

تاکسی های سیاه لندن هوا را آلوده نمی نمایند، عکس

زومیت نوشت: خودروهای برقی اکنون حدود نیمی از ناوگان تاکسی های سیاه رنگ مشهور شهر لندن را تشکیل می دهند که بیشتر آن ها ساخت شرکت LEVC هستند.

16 آذر 1402

یک تویوتای قدرتمند و متفاوت با همه ماشین هایی که می شناسید

خودرو های الکتریکی مدرن به علت احتیاج به زمان طولانی برای شارژ در مسابقات استقامت چندان کاربردی نیستند، اما تویوتا ممکن است جایگزینی آماده نموده باشد.

22 خرداد 1402

احتمال وقوع سیل در استان های غربی کشور

سخنگوی صنعت آب گفت: اواخر هفته (چهارشنبه و پنج شنبه) سامانه بارشی از غرب وارد کشور می گردد و هموطنان باید از بستر رودخانه ها فاصله بگیرند.

21 فروردین 1402

انگیزه استفاده از 5G با مقررات گذاری هوشمند و حمایت های دولتی بوجود می آید

رئیس مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول گفت: توسعه 5G در گرو ایجاد انگیزه برای ورود صنایع به استفاده از سرویس های این نسل خواهد بود، در حالیکه همچنان شیب کاربری 4G به سمت B2C است.

28 اسفند 1401

طرز تهیه دلچسب ترین غذا برای چهارشنبه سوری

آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد.

23 اسفند 1401

لیست 22 بانک برای ثبت نام خودرو های وارداتی اعلام شد

وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست اسامی 22 بانک را برای ثبت نام خودرو های وارداتی اعلام نمود.

8 اسفند 1401

صدرنشینی تسلا در کالیفرنیا

انجمن فروشندگان خودروی نو کالیفرنیا در گزارش خود خاطرنشان کرد، خودرو های الکتریکی مدل Y و مدل3 شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش ترین خودرو های کالیفرنیا بوده اند که از مدل های راوفور و کمری شرکت تویوتاموتور پرفروش تر بودند.

23 بهمن 1401

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا یکشنبه 2 بهمن ماه 1401

آسمان تهران امروز آفتابی است و دما در طول شب از صفر درجه به مرور و در طول روز به هشت درجه می رسد. بر اساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز 1 بهمن ماه 1401 مرکز در شرایط قرمز و شرایط ناسالم برای همه واقع شده است.

3 بهمن 1401

نرده های استفاده شده به عنوان برانکارد، شگفتی در جنگ

بسیاری از محوطه های مسکونی در سراسر لندن با نرده های سیاه و مشبک و بریدگی اطراف لبه احاطه شده اند. اگر چه در نگاه اول آن ها به نظر می رسد معماری بی هدفی دارند اما هدف دارند یا حداقل هدف داشته اند. این نرده های فولادی در ابتدا به عنوان برانکارد برای حمل زخمی...

18 دی 1401

عکس ، مشخصات وانت جدیدی که ایران خودرو ساخته است

گجت نیوز نوشت: ایران خودرو وانت آریسان 2 را آبان ماه به بازار عرضه می نماید. در ادامه با مشخصات نسل نو آریسان آشنا خواهیم شد.

22 آبان 1401

کاهش دمای هوا در نیمه شمالی اصفهان تا 7 درجه سانتیگراد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوا به ویژه در شهر های شمالی استان اصفهان بین 5 تا 7 درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

26 مهر 1401

جدال فولاد هرمزگان و سپید رود رشت برنده نداشت

تیم فوتبال فولاد هرمزگان در دیداری خانگی مقابل سپید رود رشت متوقف شد.

25 مهر 1401

هدف علیرضا بیرانوند از بازگشت به ایران

هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران با بسته ماندن دروازه 6 تیم به خاتمه رسید که می توان به کلین شیت جالب توجه 3 تیم بالانشین جدول یعنی پرسپولیس، استقلال و سپاهان اشاره داشت؛ بعلاوه درخشش علیرضا حقیقی در خط دروازه نساجی و کلین شیت ارزشمند او در تقابل با گل گهر...

23 مهر 1401

هشدار های هواشناسی به نخلداران و کشاورزان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و باغداران توصیه می گردد که هشدار های هواشناسی را جدی بگیرند.

3 مهر 1401

ملاقات محبت آمیز پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری محبت آمیز به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود.

31 شهریور 1401

سونی فیلم اقتباسی بازی دیز گان را خواهد ساخت

در ادامه علاقه سونی به اقتباس بازی های ویدئویی خود در دنیای سریال ها و فیلم های سینمایی، اخیراً سایت دِدلاین خبری منتشر نموده که به صورت رسمی به ما می گوید که بازی پسا آخرالزمانی زامبی محور دیز گان (Days Gone) یا به فارسی روزهای از دست رفته که به وسیله استودیو...

3 شهریور 1401

سوغاتی ها و هدایای دبی

همه ما زمانی که به خرید می رویم، انتخاب های فزونی داریم. و بعضی از این انتخاب ها از فرهنگ، اجتماع و مکان ها الهام می گیرند. انتظار می رود که در دبی نیز همینطور باشد. دبی واقعا بهشت خریداران است؛ و شما ممکن است تقریبا هر چیزی را در این بهشت خرید پیدا کنید....

15 مرداد 1401

سیل و بازی سیاست؛ این کشمکش ها چه سودی برای سیل زده ها دارد؟

محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: سیل جاری شده، ده ها قربانی گرفته، عده ای مفقود شده اند، اراضی کشاورزی زیادی خراب شده، خانه ها و مغازه هایی ویران شده و خسارت های هنگفتی به بار آمده است. بیشتر رسانه ها گرچه خبر های این اتفاق تلخ را پوشش می دهند، اما دغدغه...

13 مرداد 1401

مراکز تفریحی دبی ، تفریحاتی که نباید از دست بدهید

سفر به دبی می تواند یکی از هیجان انگیزترین سفرهای شما باشد. زیرا در این شهر تجربه هایی خواهید داشت که در گذشته هرگز نداشته اید. یکی از بخش های مهیج سفر، بازدید از مراکز تفریحی دبی است. با این مطلب از خبرنگاران همراه شوید تا با مکان های تفریحی دبی که قبلا...

13 مرداد 1401
تعداد: (173)