اخبار مجلس

سفر وزیر خارجه به قطر، امیرعبداللهیان: همسایگان ایران از ظرفیت مالی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره مند هستند

وزیر امور خارجه گفت:همسایگان ایران از ظرفیت مالی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره مند هستند.

30 خرداد 1402

مالیات تازه برای بازار مسکن ، معاملات مکرر مسکن به صورت پلکانی مشمول مالیات می گردد

از یکی دوماه دیگر، اگر لایحه دولت برای دریافت مالیات از معاملات مکرر مسکن به تصویب مجلس برسد، سود ناشی از این معاملات به صورت پلکانی مشمول مالیات می گردد و سوداگران کوتاه مدتی مسکن باید تا 60درصد سود خود را به عنوان مالیات بپردازند.

4 اردیبهشت 1402

سیل و بازی سیاست؛ این کشمکش ها چه سودی برای سیل زده ها دارد؟

محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: سیل جاری شده، ده ها قربانی گرفته، عده ای مفقود شده اند، اراضی کشاورزی زیادی خراب شده، خانه ها و مغازه هایی ویران شده و خسارت های هنگفتی به بار آمده است. بیشتر رسانه ها گرچه خبر های این اتفاق تلخ را پوشش می دهند، اما دغدغه...

13 مرداد 1401

واکنش کاربران به نحوه افزایش مستمری تامین اجتماعی، فقط 10 درصد؟ واقعا خسته نباشید!

به گزارش خبرنگاران، دولت پس از دو و نیم ماه معطل نگهداشتن کارگران بازنشسته عاقبت پرونده افزایش حقوق بازنشستگی سال 1401 آنها را بست. مستمری بازنشستگان حداقل بگیر 57 درصد و سایرسطوح بگیران 10 درصد زیاد شد.

21 تیر 1401

بودجه مقابله با ریزگرد ها حذف نشده است

نایب رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که بودجه مقابله با ریزگرد ها در امسال حذف نشده است، گفت: نه تنها در بودجه امسال موضوع مالچ پاشی و بیابان زدایی آمده که مصوب شده 100 درصد مازاد عایدی های سازمان مراتع و جنگل ها به این سازمان باید...

26 خرداد 1401

30 نماینده مجلس به اُمیکرون مبتلا شدند

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی از ابتلای 30 نماینده مجلس به سویه نو کرونا اطلاع داد.

24 اردیبهشت 1401

توضیحات وزارت بهداشت درباره جزئیات اجرای مصوبه افزایش حقوق دستیاران

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با ارائه توضیحاتی درخصوص افزایش حقوق دستیاران، گفت: چنانکه این مصوبه تا سرانجام ماه اجرایی نشود، معوقات به آنها پرداخت خواهد شد.

31 فروردین 1401

درآمد اسقاط خودرو بیش از 2 برابر شد

در حالی که مراکز اسقاط و بازیافت خودرو های فرسوده بار ها از رکود بر فعالیت این صنف گلایه کرده اند و تا خاتمه مرداد ماه امسال هم حدود 50 هزار گواهی اسقاط در این واحد ها انباشت شده، بر اساس لایحه بودجه 1400 پیش بینی می شود درآمد حاصل از از رده خارج کردن خودرو...

3 شهریور 1400

رهبران طالبان: دوران مخفی کاری و پنهان شدن انتها یافته است

یکی از سخنگویان طالبان در اظهاراتی از تمایل رهبران این گروه برای دیدار با مقامات بلند پایه دولت اشرف غنی صحبت کرد.

30 مرداد 1400

جزئیات مهم دریافت کارت رفاهی7 میلیونی

خبرنگاران : از این پس باید پنج بانک، کارت اعتباری رفاهی را برای متقاضیان صادر نمایند که سقف مبلغ آن برای هر فرد هفت میلیون تومان و بازپرداخت تسهیلات این کارت حداکثر 18 ماه است.

19 تیر 1400

شیوه نامه تشکیل شورای مهارت افزایی و صلاحیت حرفه ای ابلاغ شد

شیوه نامه تشکیل شورای مهارت افزایی و صلاحیت حرفه ای دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی با تصویب وزیر علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاه ها ابلاغ شد.

29 اردیبهشت 1400

آخرین آمار کرونا در ایران؛ فوت 274 نفر در شبانه روز گذشته

مجموع جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به 64 هزار و 764 نفر رسید.

19 اردیبهشت 1400

ناامید و بهت زده ایم!

تهران (پانا) - مجمع ملی تشکل های گردشگری ایران در نشستی به نقد آن چه در این یک سال بر صنعت گردشگری گذشت، پرداخت و بسته های حمایتی در دوران کرونا را ناکارآمد، ضعیف و حتی ضدحمایتی توصیف کرد.

25 فروردین 1400

مشترکان روستایی و عشایری از پرداخت عوارض مصرف برق معاف شدند

تهران (پانا) - نمایندگان مردم در مجلس مشترکان برق روستایی و عشایری مجاز را از پرداخت عوارض مصرف برق معاف کردند.

2 فروردین 1400

ایران اجرای پروتکل الحاقی را متوقف کرد

وزیر امور خارجه ایران گفت که از 27 بهمن ماه به صورت رسمی به آژانس اعلام کردیم که از صبح پنجم اسفند قانون اقدام راهبردی اجرا خواهد شد و اجرای این قانون از صبح امروز آغاز شده است.

30 اسفند 1399

گوگل و فیس بوک مجبور به پرداخت مالیات در آمریکا می شوند

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، روز گذشته مریلند به نخستین ایالت در آمریکا تبدیل شد که مالیات بر تبلیغات دیجیتال را برای شرکت های عظیم فناوری مانند گوگل و فیس بوک وضع کرد.

20 اسفند 1399

نماینده مجلس: آیا کمبود و گرانی روغن هم ناشی از مصوبه تلفیق است؟

خبرنگاران - عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1400 می گوید دستگاه های دولتی به جای صدور اطلاعیه، سیاسی کاری و شانه خانه خالی کردن از اجرای مسئولیت ها به فکر حل اساسی مشکلاتی مانند کمبود کالاها در بازار باشند چراکه از زمان ایجاد صف های طولانی برای خرید مرغ...

12 اسفند 1399

قالیباف با رئیس کنگره ملی جمهوری خلق چین گفت وگو کرد

تهران (پانا) - رئیس مجلس در ملاقات ویدئو کنفرانسی با لى جان شو رئیس کنگره ملی جمهوری خلق چین گفت آینده از آن آسیا و کشورهای مستقل است و ما نگاه به حوزه مهم تمدنی، تاریخی، فرهنگی و مالی قاره آسیا را فرصتی مهم برای مردم این قاره پهناور می دانیم.

6 اسفند 1399

حریری: فضا مثبت است، گشایش بزرگی حاصل شده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، منابع لبنانی از ملاقات میشل عون رئیس جمهور و سعد حریری نخست وزیر مامور تشکیل کابینه این کشور با یکدیگر در کاخ بعبدا خبر دادند.

8 بهمن 1399

خبرنگاران آیا ترامپ به آخر خط رسیده است؟

نیویورک- خبرنگاران- هر روز که آمریکا به تاریخ برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نزدیکتر می گردد، نشانه های بیشتری از اختلاف بین جمهوریخواهان و رئیس جمهوری این کشور دیده می گردد و این سوال را مطرح می نماید که آیا ترامپ به آخر خط رسیده است؟

2 آذر 1399
تعداد: (28)