اخبار سیاسی

وزیر فرهنگ: شبکه های اجتماعی داخلی 50میلیون عضو ایرانی دارند، در نرم افزار اذان گو فیلم و سریال بارگذاری می گردد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش سواد رسانه ای مطرح نمود که اکنون پنجاه میلیون ایرانی عضو شبکه های اجتماعی داخلی هستند.

9 اسفند 1402

چگونه بفهمیم تحت پوشش دهی فیبر نوری هستیم؟ آموزش سامانه iranfttx

هر فردی به وسیله سامانه iranfttx می تواند شرایط پوشش دهی فیبر نوری در منطقه و شهر خودش را آنالیز و نام اپراتور مجری را ببیند و درخواست اتصال به اینترنت پر سرعت برای این اپراتور بفرستد.

1 اسفند 1402

راهنمای خرید گوشی خوش دست شیائومی؛ با این گوشی ها، هیچوقت خسته نمی شوید!معرفی 7 گوشی سبک و خوش دست شیائومی

این روزها شرکت های تولیدکننده گوشی هوشمند تمایل به افزایش مقدار نمایشگر این محصولات دارند. این موضوع در کنار استفاده از فلز و شیشه در ساخت دستگاه سبب شده تا وزن گوشی ها هم به بیش از 200 گرم برسد. اما در این بین هستند محصولات زیادی که کمتر از 200 گرم وزن دارند....

13 بهمن 1402

وعده وزیر گردشگری به خبرنگاران در جیرفت

وزیر میراث فرهنگی از معرفی هر چه بیشتر آبشار دلفارد معروف به گُلم دخترکُش در شبکه های اجتماعی اطلاع داد که در سفر بعدی مسائل و ظرفیت های این مزیت گردشگری مورد آنالیز قرار خواهند گرفت.

5 مهر 1402

سفر وزیر خارجه به قطر، امیرعبداللهیان: همسایگان ایران از ظرفیت مالی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره مند هستند

وزیر امور خارجه گفت:همسایگان ایران از ظرفیت مالی، تجاری و سیاسی پراهمیتی بهره مند هستند.

30 خرداد 1402

ژست عجیب و جنجالی ترودو در ملاقات با مقام کره ای

طرز ایستادن نخست وزیر کانادا در ملاقات با مقام کره ای سوژه رسانه ها شد!

31 اردیبهشت 1402

11 مقصد رویایی برای سفردر اردیبهشت

خبرنگاران: سفر در اردیبهشت هم فال است و هم دیدن.علاوه بر اعتدال هوا و لذتی که از خنکی نسیم اردیبهشت می برید از لحاظ مالی هم ارزان است.

17 اردیبهشت 1402

مالیات تازه برای بازار مسکن ، معاملات مکرر مسکن به صورت پلکانی مشمول مالیات می گردد

از یکی دوماه دیگر، اگر لایحه دولت برای دریافت مالیات از معاملات مکرر مسکن به تصویب مجلس برسد، سود ناشی از این معاملات به صورت پلکانی مشمول مالیات می گردد و سوداگران کوتاه مدتی مسکن باید تا 60درصد سود خود را به عنوان مالیات بپردازند.

4 اردیبهشت 1402

چانگان CS55 پلاس سایپا پرفروش تر از فیدلیتی XB1، قوی تر از تیگو 7 پرو

چانگان CS55 پلاس به زودی به وسیله سایپا به فروش خواهد رسید. CS55 پلاس در ظاهر نسخه موقر و متین UNI-T است. اما در باطن حرف های بسیاری برای گفتن دارد. این کراس اوور چانگان از موتور 1/5 لیتری توربو و گیربکس DCT هفت سرعته استفاده می نماید که برای ما بسیار آشنا است. اما...

26 فروردین 1402

شوک تازه و عجیب ایلان ماسک به کاربران توییتر

مدیرعامل توئیتر اعلام نموده که از 15 آوریل (26 فروردین) فقط حساب های تایید شده می توانند در نظرسنجی ها رای دهند.

8 فروردین 1402

اردوغان یک هفته عزای عمومی گفت ، آخرین آمار قربانیان زلزله ترکیه

رئیس جمهور ترکیه در پی حادثه مرگبار زلزله که صدها کشته و زخمی بر جای گذاشته است، به مدت 7 روز عزای عمومی در سراسر این کشور گفت.

20 بهمن 1401

ماراتن مسکن در 31 استان

مدت زمان انتظار خانه اولی ها برای خانه دار شدن در واقع براساس دوره ای که هر خانوار ایرانی با محاسبه میانگین عایدی سرانه خانوار و بعلاوه براساس میانه قیمت مسکن می تواند با پس انداز کردن یک سوم عایدی خود، اقدام به خرید مسکن کند، محاسبه شده است. دوره انتظار...

26 مرداد 1401

سیل و بازی سیاست؛ این کشمکش ها چه سودی برای سیل زده ها دارد؟

محمد مهاجری در روزنامه اعتماد نوشت: سیل جاری شده، ده ها قربانی گرفته، عده ای مفقود شده اند، اراضی کشاورزی زیادی خراب شده، خانه ها و مغازه هایی ویران شده و خسارت های هنگفتی به بار آمده است. بیشتر رسانه ها گرچه خبر های این اتفاق تلخ را پوشش می دهند، اما دغدغه...

13 مرداد 1401

سومین نشست دستمزد 1401 بدون نتیجه ماند

سومین نشست دستمزد 1401 در شورای عالی کار که با تاخیر، در روز دوشنبه برگزار گردید، بدون نتیجه انتها یافت و چانه زنی برای معین دستمزد 1401 به روز چهارشنبه موکول شد. برای اطلاع از جزییات با ما همراه باشید.

9 مرداد 1401

روایت عجیب ضرغامی از مجسمه هرکول در کرمانشاه!

مهدی شادکام، پژوهشگر مطالعات ایرانشناختی و میراث فرهنگی با انتشار این ویدیو از ضرغامی وزیر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی واکنش نشان داد و نوشت: بله بلد نیستند، چون این مجسمه برای دوره سلوکی-اشکانی است و حدودا 150 سال بعد از حمله اسکندر ساخته...

8 مرداد 1401

رئیس جمهور افزایش قیمت خودرو را لغو کرد

با توجه به دستور رئیسی در مورد افزایش نیافتن قیمت ها و اینکه ستاد تنظیم بازار برای افزایش قیمت مصوبه ای نداشته است، وزارت صمت به خودروسازان دستور داد که هرگونه افزایش قیمت خودرو ملغی گردد.

6 مرداد 1401

راه اندازی سامانه جستجوی شغل، تهیه بسته اشتغال مرزنشینان

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر کار گفت: بسته ایجاد اشتغال مرزنشینان آماده شده است که به زودی اجرایی می گردد.

27 تیر 1401

واکنش کاربران به نحوه افزایش مستمری تامین اجتماعی، فقط 10 درصد؟ واقعا خسته نباشید!

به گزارش خبرنگاران، دولت پس از دو و نیم ماه معطل نگهداشتن کارگران بازنشسته عاقبت پرونده افزایش حقوق بازنشستگی سال 1401 آنها را بست. مستمری بازنشستگان حداقل بگیر 57 درصد و سایرسطوح بگیران 10 درصد زیاد شد.

21 تیر 1401

برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در تهران

سومین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر با شعار (رویکرد تبیین نقش سیاست های اقتصادمقاومتی) از 15 الی 18 اسفند در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا است و امروز آخرین روز این نمایشگاه است.

19 تیر 1401

شروع موج سوم مهاجرت از مرکز

تشنج نرخ ها در بازار اجاره مسکن1401 موج سوم مهاجرت از مرکز طی این دوره - بحران تور ملکی- را رقم زد. آنالیز های میدانی و آماری درباره التهاب اجاره بها در تهران حاکی است، هم اکنون هزینه اجاره نشینی برای خانوارهای میانه تقریبا تا سطح مجموع عایدی زوجین در منطقه...

17 تیر 1401
تعداد: (166)