10 دلیل مهم ریجکت شدن ویزای دبی!

به گزارش وبلاگ هانیما، دلایل ریجکتی ویزای دبی کدام ها هستند و چه افرادی نمی توانند برای دریافت ویزا اقدام کنند؟در این مقاله به بررسی ریجکت شدن ویزای دبی می پردازیم.

10 دلیل مهم ریجکت شدن ویزای دبی!

امارات یکی از کشورهای عربی است که در قاره آسیا واقع شده و در چند سال اخیر توانسته است به یکی از پیشرفته ترین کشور های دنیا مبدل شود. بنابراین ویزای این کشور می تواند از اهمیت مضاعفی برای اتباع سایر کشورها و بخصوص اتباع ایرانی برخوردار باشد.

برای رزرو آنلاین ارزانترین تور به مقصد دبی با بهترین قیمت کافی ست روی تصویر زیر کلیک کنید.

رد شدن درخواست ویزای امارات در دفعات قبل

اگر شما قبلا برای دریافت ویزای دبی اقدام کرده باشید اما درخواست شما به هر دلیلی رد شده باشد به احتمال بسیار زیاد با ریجکتی ویزای دبی برای سال های بعد روبرو شوید. تفاوتی ندارد ویزای درخواستی از چه نوعی است. قانون فوق در خصوص تمام ویزاهای دبی اعم از ویزای اقامتی، ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای کار و… صدق می کند.

ارتکاب جرم یا خلاف قانون در مسافرت به دبی

رعایت قانون در تمام کشورهای دنیا از اهمیت زیادی برخوردار است اما قوانین در دبی و اغلب شهرهای امارات با شرایط سخت گیرانه ای همراه بوده و توجه به قوانین مدون یا عرفی در این کشور بسیار بیشتر از سایر کشورهاست. برخی از افعال و اعمال در سایر کشورها جرم نیست اما در کشور امارات جرم تلقی شده و مشمول مجازات است. به عنوان مثال حتی حمل برخی از داروها نیز جرم به شمار میرود. ارتکاب جرم یا هرگونه کار خلافی باعث ریجکتی ویزای دبی می شود.

ریجکتی ویزای دبی | حضور در امارات خارج از اعتبار ویزا

ویزای هرکشوری با یک مدت موقت صادر می شود. افراد در صورتی می توانند در کشور دوم بمانند که ویزای خود را به صورت قانونی تمدید کنند در غیر این صورت باید از کشور مورد نظر خارج شوند. حال اگر مدت ویزای شما تمام شود و از امارات خارج نشوید و در عین حال نسبت به تمدید ویزا نیز اقدام نکنید مشمول قوانین ریجکتی ویزای دبی می شوید.

شباهت نام شما با فردی که قبلا در امارات جرمی را مرتکب شده است

هرچند به صورت محدود، اما قابل انتظار است که شباهت شما یا شباهت نام و نام خانوادگی شما با فردی که قبلا نظم امارات را تحت تاثیرات نامطلوب خود قرار داده است باعث شود ویزای شما ریجکت شود. البته این مسئله بعد از تحقیقات انتظامی رفع می شود و نتایج آن به صورت دائمی نخواهد بود.

اقامت در مکان های غیرقانونی و بدون اعتبار

همانطور که گفتیم دبی یک شهر قانونمند است و شما نیز به عنوان فردی که راهی این کشور شده اید باید شرایط اقامت قانونی در دبی را رعایت نمایید. اقامت شما باید در یک هتل یا مکان قانونی صورت گیرد که مجوز اقامت به اتباع بیگانه را داشته باشد در غیر این صورت ویزای شما ریجکت شده و فرد مقابل نیز مشمول جریمه قرار می گیرد.

ریجکتی ویزای دبی | اخذ ویزای دبی در سال های قبل و عدم استفاده از آن

اگر ویزای دبی را دریافت کرده اید اما به هر دلیلی توانایی سفر یا اقامت در این کشور را از دست داده اید بهتر است این قضیه را با مقامات سفارت در میان بگذارید چرا که دریافت ویزای امارات و عدم مسافرت به این کشور، ویزای صادره برای شما در سال های بعد را مشمول قوانین ریجکت در این کشور می کند.

عدم وضوح عکس چاپ شده برروی پاسپورت

تکمیل مدارک برای مسافرت به یک کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است. این امر بخصوص در کشورهای پیشرفته اهمیت بیشتری داشته و امکان اقامت شما بدون تکمیل مدارک لازم وجود ندارد. اهمیت تکمیل و وضوح مدارک به قدریست که حتی اگر عکس روی پاسپورت شما واضح نباشد منجر به ریجکتی ویزای دبی شما خواهد شد.

ریجکتی ویزای دبی | مشاهده ایراد جزیی یا کلی در مدارک متقاضی

مقامات اماراتی حتی اگر بعد از صدور ویزا متوجه یک ایراد جزیی در مدارک شما شوند نسبت به ریجکت نمودن ویزای شما اقدام خواهند کرد.

سن و شرایط تاهل متقاضی

کشور امارات حساسیت بسیار زیادی نسبت به شرایط تجرد افراد دارد. باتوجه به قوانین امارات افرادی می توانند امیدوار به دریافت ویزای این کشور باشند که یا سن آن ها کمتر از 50 سال باشد یا در صورت رسیدن به سن 50 سالگی، متاهل باشند. بنابراین اگر 50 ساله هستید و مجرد به احتمال زیاد با ریجکت شدن ویزا روبرو خواهید شد.

فرد با اینکه دارای ویزای معتبر دبی است باز هم برای دریافت همان ویزا درخواست دهد

شاید قدری عجیب به نظر برسد اما ممکن است فرد یا افرادی که دارای ویزای معتبر هستند باز هم بخواهند درخواست ویزای دبی بدهند. طبق قوانین امارات این شرایط پیش بینی شده و منجر به ریجکت شدن ویزا می شود.

منبع: الی گشت

به "10 دلیل مهم ریجکت شدن ویزای دبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دلیل مهم ریجکت شدن ویزای دبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید