صدرنشینی تسلا در کالیفرنیا

به گزارش وبلاگ هانیما، انجمن فروشندگان خودروی نو کالیفرنیا در گزارش خود خاطرنشان کرد، خودرو های الکتریکی مدل Y و مدل3 شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش ترین خودرو های کالیفرنیا بوده اند که از مدل های راوفور و کمری شرکت تویوتاموتور پرفروش تر بودند.

صدرنشینی تسلا در کالیفرنیا

به گزارش ایسنا، اولین بار است که یک مدل تسلا در صدر لیست فروش سالانه در کالیفرنیا و بازار بزرگ خودرویی قرار می گیرد که در آن از هر پنج خودرو یکی الکتریکی است.

انجمن فروشندگان خودروی نو کالیفرنیا در گزارش خود بیان کرد که تسلا تگزاس، 87 هزار و 257دستگاه خودروی اسپرت برقی مدل Y و 78 هزار و 934دستگاه خودروی سدان برقی مدل3 را در سال گذشته فروخته است، در حالی که تویوتا 59 هزار و 794دستگاه از راوفور و 55 هزار و 967دستگاه خودروی کمری فروخت.

در سال 2021، کمری پرفروش ترین خودرو در کالیفرنیا بود و پس از آن مدل Y، هوندا سیویک و راوفور و مدل سه قرار گرفتند. براساس گزارش رویترز، سال گذشته، خودرو های بدون آلایندگی 19 درصد از کل خودرو های فروخته شده در کالیفرنیا را به خود اختصاص دادند که 40 درصد از کل فروش خودرو های الکتریکی، از جمله خودرو های هیبریدی، در ایالات متحده را به خود اختصاص داد.

منبع: فرارو

به "صدرنشینی تسلا در کالیفرنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدرنشینی تسلا در کالیفرنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید