کسب و کار

چگونه بفهمیم تحت پوشش دهی فیبر نوری هستیم؟ آموزش سامانه iranfttx

هر فردی به وسیله سامانه iranfttx می تواند شرایط پوشش دهی فیبر نوری در منطقه و شهر خودش را آنالیز و نام اپراتور مجری را ببیند و درخواست اتصال به اینترنت پر سرعت برای این اپراتور بفرستد.

1 اسفند 1402

گوگل با رونمایی مدل سبز پیکسل 8 پرو، توجهات را از گلکسی S24 برمی دارد، عکس

زومیت نوشت: گوگل با رونمایی رنگ نو پیکسل 8 پرو می خواهد بخشی از توجهات را از گلکسی S24 سامسونگ را به سمت گوشی پرچمدار خود راهنمایی کند.

30 دی 1402

تیک تاک در نیویورک ممنوع شد!

نیویورک استفاده از تیک تاک در دستگاه های دولتی را به علت نگرانی های امنیتی ممنوع نمود و به این ترتیب به لیست شهر ها و استان های آمریکایی پیوست که چنین محدودیتی را بر اپ چینی وضع نموده اند.

28 مرداد 1402

مالیات تازه برای بازار مسکن ، معاملات مکرر مسکن به صورت پلکانی مشمول مالیات می گردد

از یکی دوماه دیگر، اگر لایحه دولت برای دریافت مالیات از معاملات مکرر مسکن به تصویب مجلس برسد، سود ناشی از این معاملات به صورت پلکانی مشمول مالیات می گردد و سوداگران کوتاه مدتی مسکن باید تا 60درصد سود خود را به عنوان مالیات بپردازند.

4 اردیبهشت 1402

چانگان CS55 پلاس سایپا پرفروش تر از فیدلیتی XB1، قوی تر از تیگو 7 پرو

چانگان CS55 پلاس به زودی به وسیله سایپا به فروش خواهد رسید. CS55 پلاس در ظاهر نسخه موقر و متین UNI-T است. اما در باطن حرف های بسیاری برای گفتن دارد. این کراس اوور چانگان از موتور 1/5 لیتری توربو و گیربکس DCT هفت سرعته استفاده می نماید که برای ما بسیار آشنا است. اما...

26 فروردین 1402

لیست 22 بانک برای ثبت نام خودرو های وارداتی اعلام شد

وزارت صنعت، معدن و تجارت لیست اسامی 22 بانک را برای ثبت نام خودرو های وارداتی اعلام نمود.

8 اسفند 1401

صدرنشینی تسلا در کالیفرنیا

انجمن فروشندگان خودروی نو کالیفرنیا در گزارش خود خاطرنشان کرد، خودرو های الکتریکی مدل Y و مدل3 شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش ترین خودرو های کالیفرنیا بوده اند که از مدل های راوفور و کمری شرکت تویوتاموتور پرفروش تر بودند.

23 بهمن 1401

سامسونگ به رکود بازار محل نداد

سامسونگ الکترونیکس با وجود کندی مالی جهانی و برخلاف انتظارات، تصمیم ندارد سال جاری سرمایه گذاری در تراشه ها را کاهش دهد.

14 بهمن 1401

تلفیق نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی 1401

امسال، سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی ایران همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران برگزار می شود.

11 بهمن 1401

جاروبندی از مشاغل شهر ری بوده است ، اصطلاح جاروت می کنم از کجا آمده؟ ، جاروی تزئین شده در جهیزیه نوعروسان را ببینید

ناصرالدین شاه در سفرنامه اش، جارویی کوچک با دستۀ طلایی را که متولی مکانی زیارتی برای خود ساخته بوده و با آن جارو می نموده، توصیف نموده است. بعلاوه آمده که جاروبندی از مشاغل ری قدیم محسوب می شده چون در گذشته، دروازه ای به نام جاروبندان در این منطقه وجود...

10 بهمن 1401

نسل تازه تویوتا C، HR؛ شاسی بلند کوچک تویوتا

تویوتا کانسپتی از نسل تازه شاسی بلند کوچک خود به نام C-HR نمایش داده که قرار است سال آینده به بازار عرضه گردد. مدل تازه C-HR علاوه بر موتور بنزینی با قوای محرکه هیبرید-الکتریکی هم به بازار عرضه خواهد شد.

6 بهمن 1401

قیمت گوشی های سامسونگ شنبه 24 دی 1401

خرید گلکسی S22 Ultra به عنوان پرچمدار فعلی سامسونگ می تواند بیشتر از 50 میلیون تمام گردد. فروشنده های موبایل نسخه های 512 گیگابایت گلکسی S22 Ultra را الان 51 تا 53 میلیون می فروشند و بابت نسخه های 256 گیگابایت حدود 43 تا 45 میلوین دریافت می نمایند.

2 بهمن 1401

نکات مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت

بسیاری از اوقات پس از دیدار با مخاطبی که ممکن است در آینده یکی از مشتریان شما باشد، تنها راه ارتباط با آنها ارائه کارت ویزیت است. به همین علت، طراحی یک کارت موثر قطعا ارزش زمان و هزینه را دارد، چراکه باعث می گردد در فکر مشتری بمانید و حرفه ای تر دیده شوید....

21 دی 1401

نرخ 75 تا 80 میلیون تومانی بلیت بازی های جام جهانی در تهران

خبرنگاران: دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: با توجه به زمان بر بودن صدور هایاکارت های جام جهانی به نظر می رسد در حال حاضر سفر به قطر برای تماشای رقابت های جام جهانی مقدور نیست.

6 آذر 1401

عکس ، مشخصات وانت جدیدی که ایران خودرو ساخته است

گجت نیوز نوشت: ایران خودرو وانت آریسان 2 را آبان ماه به بازار عرضه می نماید. در ادامه با مشخصات نسل نو آریسان آشنا خواهیم شد.

22 آبان 1401

کاهش فراوری آیفون 14 ، داستان چین و اپل همچنان ادامه دارد

منابعی که به طور مداوم از شرایط فراوری وفروش گوشی های آیفون اطلاع دارند اعلام کردند: اپل به تازگی ظرفیت فراوری گوشی های آیفون 14 پرو و پرو مکس را به علت قرنطینه های مداوم در شهر ژنگژوی چین که به منظور به صفر رساندن ابتلا به کووید - 19 انجام می گیرد، را کاهش...

18 آبان 1401

فهرستی از مشاغل مناسب برای مردان و زنان متولد شهریور ماه

تکیه کلام متولدین این ماه تجزیه و تحلیل کن! است. با توجه به همین علامت کار هایی به آن ها داده گردد تا بتوانند این احتیاج درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضاء نمایند. تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی برترین شغل های مناسب برای آنهاست. ...

9 آبان 1401

آنچه قطعی اینستاگرام با گردشگری کرد

خبرنگاران: فراوری محتوا برای حوزه گردشگری بسیار مهم است،اگر چه ایران قدمتی چندین هزار ساله دارد واز سالیان دور گردشگری به طور سنتی در آن رایج بوده، اما به لحاظ فراوری محتوا بسیار فقیر است، ضمن این که فراوری فیلم و عکس از جاذبه های مقصد در گردشگری به علت...

6 آبان 1401

قیمت خودرو های ایران خودرو و سایپا امروز پنجشنبه 14 مهر 1401

خبرنگاران- قیمت پژو 206 تیپ 2 امروز پنجشنبه 14 مهر در بازار آزاد خودرو به 307 میلیون تومان رسید. قیمت پژو 206 تیپ 2 روز سه شنبه 302 میلیون تومان بود و شاهد افزایش پنج میلیونی ارزش این خودرو درقیاس با آخرین روز کاری هستیم. بعد پژو 206 تیپ 2، در آخرین روز هفته بیشترین...

15 مهر 1401

آیین اختتامیه نخستین رویداد ملی صنایع دستی جنگلهای هیرکانی برگزار گردید

ایلنا/ براساس آخرین اخبار واصله، آیین اختتامیه نخستین رویداد ملی صنایع دستی جنگلهای هیرکانی برگزار گردید.

8 شهریور 1401
تعداد: (135)