راهنمای سفر

11 مقصد رویایی برای سفردر اردیبهشت

خبرنگاران: سفر در اردیبهشت هم فال است و هم دیدن.علاوه بر اعتدال هوا و لذتی که از خنکی نسیم اردیبهشت می برید از لحاظ مالی هم ارزان است.

17 اردیبهشت 1402

جاروبندی از مشاغل شهر ری بوده است ، اصطلاح جاروت می کنم از کجا آمده؟ ، جاروی تزئین شده در جهیزیه نوعروسان را ببینید

ناصرالدین شاه در سفرنامه اش، جارویی کوچک با دستۀ طلایی را که متولی مکانی زیارتی برای خود ساخته بوده و با آن جارو می نموده، توصیف نموده است. بعلاوه آمده که جاروبندی از مشاغل ری قدیم محسوب می شده چون در گذشته، دروازه ای به نام جاروبندان در این منطقه وجود...

10 بهمن 1401

آنچه قطعی اینستاگرام با گردشگری کرد

خبرنگاران: فراوری محتوا برای حوزه گردشگری بسیار مهم است،اگر چه ایران قدمتی چندین هزار ساله دارد واز سالیان دور گردشگری به طور سنتی در آن رایج بوده، اما به لحاظ فراوری محتوا بسیار فقیر است، ضمن این که فراوری فیلم و عکس از جاذبه های مقصد در گردشگری به علت...

6 آبان 1401

آشنایی با گلمپینگ؛ تجربه اقامت در دل طبیعت!

گلمپینگ، به چادرهایی گفته می گردد که تمامی امکانات رفاهی در آنها ساخته شده و شما اصلا حس نمی کنید که در واقع، در یک چادر هستید. امکانات و خدمات به کار برده شده در این چادرها به حدی شایان توجه است که دل کندن از آن را به کار بسیار سختی برایتان تبدیل می نماید.

12 شهریور 1401

همایش ظرفیت های گردشگری ژاپن با موضوع المپیک 2020 توکیو برگزار شد

همایش بررسی ظرفیت های گردشگری ژاپن با موضوع المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو به میزبانی گروه گردشگری پرشیا در هتل پارسیان اوین برگزار گشت. مسئولین و مدیران آژانس های گردشگری، اعضای کمیته ملی المپیک و خبرنگاران حوزه گردشگری به این همایش دعوت شده بودند.

7 خرداد 1401

چگونه هزینه های سفر را مدیریت کنیم؟

یکی از رایج ترین دغدغه های سفر، معین بودجه و در عین حال مدیریت هزینه های سفر در طول بازه زمانی معین است. با کمی درایت و تجربه به راحتی می توانید این کار را انجام دهید اما شاید کمی خسته کننده باشد.

31 اردیبهشت 1401

راهنمای سفر به اوزاکا

راهنمای مسافرتی اوزاکااوزاکا یا اوساکا معروف به آشپزخانه ملت شهری تاریخی، دارای گذشته ای با مردمان زحمت کش که آن را بازسازی کردند، در مرکز منطقه کانسای، در جزیره هونشو، در کشور ژاپن واقع شده است. اوساکا، شهری پر از تنوع و گوناگونی، ترکیب شده از مدرنیته...

30 فروردین 1401

آبشار گل آخور کجاست؟

آبشار گل آخور یکی از جاهای دیدنی استان آذربایجان شرقی است که در 60 کیلومتری غرب ورزقان و در جنگل ارسباران قرار گرفته. محل آبشار بکر است و آبش خنک و کی از سفر به همچین جایی بدش می آید.

24 دی 1400

ناامید و بهت زده ایم!

تهران (پانا) - مجمع ملی تشکل های گردشگری ایران در نشستی به نقد آن چه در این یک سال بر صنعت گردشگری گذشت، پرداخت و بسته های حمایتی در دوران کرونا را ناکارآمد، ضعیف و حتی ضدحمایتی توصیف کرد.

25 فروردین 1400

راهنمای سفر به پاریس،پایتخت مد دنیا

راهنمای سفر به پاریس،پایتخت مد دنیادر این مقاله از وب سایت مجله گردشگری خبرنگاران درباره راهنمای سفر به پاریس،پایتخت مد دنیا ،سخن خواهیم گفت.

4 تیر 1399