آشپزی

طرز تهیه شیرینی زبان بدون فر در حد قنادی

شیرینی زبان از روزگاران قدیم جایگاه خاصی بین خانواده های ایرانی پیدا نموده است چرا که عطر و طعم آن هوش از سر آدم می برد. نرمی و لطافت این شیرینی می تواند برترین بهانه برای پخت آن در منزل برای میهمانی هایتان باشد. تهیه شیرینی زبان آن چنان که فکرش را هم می...

9 اردیبهشت 1403

12 حقیقت عجیب درباره زندگی مردم عصر ویکتوریا که نمی دانستید

پیش از رواج لوله کشی داخلی، مردم در گرم ترین اتاق خانه یعنی آشپزخانه حمام می کردند. آن ها آب را روی اجاق داغ می کردند و درون یک وان فلزی می ریختند و معمولاً تمام اعضای خانواده به نوبت در همان آب حمام می کردند. آشپزخانه عمدتاً در طبقه دوم خانه قرار داشت،...

28 فروردین 1402

طرز تهیه دلچسب ترین غذا برای چهارشنبه سوری

آش چهارشنبه سوری نوعی آش سنتی مازندران است که به نام آش ترشی یا آش چهل گیاه هم معروف است و طعم ترش و دلچسبی دارد.

23 اسفند 1401

جوجه تابه ای با مرغ چرخ نموده

شما می توانید این غذا را داخل تابه معمولی یا رژیمی تهیه یا از سولاردام بهره ببرید.

20 بهمن 1401

غذایی خوشمزه برای عاشقان بادمجان!

امروز به راحتی میتوانید یک میان وعده کاربردی و خوشمزه را با بادمجان که یکی از محبوب ترین سبزیجات است، درست کنید.

21 آذر 1401

طرز تهیه آب سیب و هویج با زنجبیل، نوشیدنی سرشار از آنتی اکسیدان

در این مطلب طرز تهیه آب سیب هویج و زنجبیل را آموزش داده ایم. این نوشیدنی سرشار از ویتامین، بتاکاروتن، آنتی اکسیدان و انواع مواد معدنی است که بدن شما را برای مقابله با انواع بیماری ها، به خصوص انواع ویروس ها مقاوم می نماید.

15 شهریور 1401

آشنایی با گلمپینگ؛ تجربه اقامت در دل طبیعت!

گلمپینگ، به چادرهایی گفته می گردد که تمامی امکانات رفاهی در آنها ساخته شده و شما اصلا حس نمی کنید که در واقع، در یک چادر هستید. امکانات و خدمات به کار برده شده در این چادرها به حدی شایان توجه است که دل کندن از آن را به کار بسیار سختی برایتان تبدیل می نماید.

12 شهریور 1401

نیمرو با سس ریحان

این نیمروی شیک و خوشگل، بسیار خوشمزه است و می توانید وقتی مهمان عزیزی دارید برای او تهیه و با یک لیوان آب پرتقال، نوش جان کنید.

19 مرداد 1401

ران گوساله با سس آناناس

این غذا کاملا مجلسی است و برای شب هایی که مهمان دارید گزینه ساده و زیبایی به شمار می رود. علاوه بر اینکه یک غذای خوش طعم دارید، میز زیبایی نیز می توانید برای مهمانان خود بچینید.

18 مرداد 1401

روش تهیه نان قیفی با خمیر جادویی

نان ها جزء وعده های غذایی خوشمزه و پر انرژی به شمار می فرایند و درست کردن آن ها در خانه و کنار افراد خانواده حس و حال خوبی را برای آدم رقم می زند. نان قیفی یکی از نان های شیک و کاربردی است که آن را به شما یاد می دهیم.

3 مرداد 1401

با این 3 روغن رشد ابروهای خود را چند برابر کنید

ابروهای پرپشت، سن شما را پایین می آورند و صورت شما را برجسته تر می نمایند. اگر ابروهای پرپشت دوست دارید، جای خوبی آمده اید.

2 مرداد 1401

طرز تهیه مربای گیلاس خوش عطر بدون شکرک و کپک به 2 روش

مربای گیلاس یکی از خوشمزه ترین و خوش رنگ ترین است که می توانید آن را به شیوه های متفاوتی آماده کنید. مربای گیلاس به خاطر ظاهر هوس انگیز و جذابی که دارد علاوه بر اینکه برای سرو می گردد، به منظور تزیین و نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اما طرز تهیه مربای گیلاس...

30 تیر 1401

طرز تهیه خورش کدو حلوایی خوشمزه

خورش کدو حلوایی، غذایی با رنگ، عطر و طعم پاییزی است. این غذا طبعی گرم دارد و به همین علت طبخ آن در فصول سرد، از شمال تا جنوب کشور رواج دارد. البته نوعی دستور پخت در شهر کرمانشاه برای خورش کدو حلوایی وجود دارد که به خورش کدو حلوایی کرمانشاهی نیز معروف است....

7 تیر 1401

راهنمای سفر به اوزاکا

راهنمای مسافرتی اوزاکااوزاکا یا اوساکا معروف به آشپزخانه ملت شهری تاریخی، دارای گذشته ای با مردمان زحمت کش که آن را بازسازی کردند، در مرکز منطقه کانسای، در جزیره هونشو، در کشور ژاپن واقع شده است. اوساکا، شهری پر از تنوع و گوناگونی، ترکیب شده از مدرنیته...

30 فروردین 1401

کاهش وزن بدون داشتن رژیم غذایی و ورزش ! ! !

داشتن برنامه رژیم غذایی طولانی مدت برای کاهش وزن، می تواند چالش برانگیز باشد. همچنین باعث می شود که به سختی زمانی را برای ورزش پیدا کنید. آیا بدون انجام این کار می توانید وزن خود را کاهش بدهید؟

15 آبان 1400

داروهای خانگی برای درمان سینوزیت

بیماری سینوزیت شما را کسل می نماید و فعالیتهای روزانه شما را تحت تأثیر قرار می دهد. در این مقاله تعدادی داروی خانگی برای درمان سینوزیت شما ارائه شده است.

5 آبان 1400

طرز تهیه کیک موکا با گاناش؛ کیکی خوشمزه و کافی شاپی

کیک موکا یکی از کیک های بسیار خوشمزه و پرطرفدار برای دوستداران شکلات است اگر تا به حال این کیک را نخورده باشید احتمالا این سوال برایتان ایجاد شده که موکا چیست؟ موکا ترکیب دو طعم قهوه و شکلات است که در کنار هم بسیار خوشمزه و دلپذیر است در واقع قهوه طعم...

26 شهریور 1400

طرز تهیه چیکن استراگانف؛ بهترین انتخاب برای مهمانی ها

یک غذای کامل و مغذی با پخت بسیار راحت. در کمتر از نیم ساعت می توانید این وعده غذایی را آماده و با نان یا برنج میل کنید. البته اگر از غذاهای سنگین فراری هستید، می توانید خامه را در این غذا حذف کنید یا مقدار بسیار کمی از آن استفاده کنید.

9 شهریور 1400

طرز تهیه ترشی پیاز سفید به همراه نکات کلیدی

ترشی پیاز سفید همانطور که از نام آن معین است از ترکیب پیاز سفید و سرکه تهیه می گردد. این ترشی را باید با پیاز های کوچک و سالم تهیه کرد.

18 اسفند 1399

طرز تهیه اسکراب بدن عدس قرمز خانگی

درست مثل این که از پوست صورت خود مراقبت می کنیم، پوست بدن ما نیز به مراقبت نیاز دارد. فقط لیف حمام و لوسیون بدن برای مراقبت از پوست بدن کافی نیست، ما به چیزی اضافی نیاز داریم. خوب، ما در اینجا در مورد اسکراب بدن عدس قرمز صحبت می کنیم.

27 بهمن 1399
تعداد: (22)